کد خبر: 559725
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ۰۷:۱۵:۰۳
| |

رایزنی برجامی مقامات اروپا و آمریکا در بروکسل

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در یک شام کاری در بروکسل درباره برجام رایزنی کردند.

رایزنی برجامی مقامات اروپا و آمریکا در بروکسل
کد خبر: 559725
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ۰۷:۱۵:۰۳

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه پنجشنبه از رایزنی «عمیق» با «رابرت مالی»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران درباره برجام خبر داد. 

به گزارش فارس، مورا در حساب کاربری خود در توییتر با انتشار تصویری از این جلسه نوشت: «شام در بروکسل با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رابرت مالی. گفت‌وگوی عمیقی درباره برجام و چشم‌اندازهای منطقه‌ای در خاورمیانه در سطح وسیع‌تر داشتیم. مالی بر عزم راسخ آمریکا برای بازگشت به توافق تأکید کرد.»

ساعاتی قبل‌تر، «دیمیتر زانچف»، سفیر اتحادیه اروپا در فلسطین اشغالی پیش‌بینی کرده بود سرانجام با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور توافق حاصل خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از این مقام اتحادیه اروپا نوشته اسرائیل و اتحادیه اروپا منافع مشترکی در «جلوگیری از قدرت گرفتن بیشتر ایران دارند.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین اظهارنظر کرد و گفت: «معتقدم ما سرانجام بر سر روشی برای متوقف کردن ایران به توافق خواهیم رسید.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها