کد خبر: 559165
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۹:۲۰
| |

ادعای بنت: هدف سفر بایدن به منطقه دستیابی به توافق مشترک برای مقابله با ایران است

در خنثی کردن تلاش‌های صورت گرفته با هدف احیای برجام موفق بوده ایم

نخست وزیر اسرائیل گفت که هدف اصلی اسرائیل که تلاش می کند با سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه محقق شود، دستیابی به توافق بر سر اقدام مشترکی برای مقابله با ایران است.

ادعای بنت: هدف سفر بایدن به منطقه دستیابی به توافق مشترک برای مقابله با ایران است
کد خبر: 559165
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۹:۲۰

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که هدف اصلی که اسرائیل در حال کار روی آن است تا در سفر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی محقق شود، دستیابی به توافق مشترک تل آویو با آمریکا برای مقابله با ایران است.

به گزارش ایلنا، العربی الجدیدی نوشت: بنت در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شده که اسرائیل تاکنون در خنثی کردن تلاش‌های صورت گرفته با هدف احیای توافق هسته‌ای ایران موفق بوده است.

وی در اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد: در کوتاه‌مدت ما علاقه‌مندیم که ایران را از غنی‌سازی اورانیوم با استفاده از ابزارهای سیاسی و ابزارهای دیگر منع کنیم و بحث در مورد این موضوع در دیدار با بایدن مطرح خواهد شود و در درازمدت علاقه‌مند به انجام تفاهمی هستیم که برای همیشه ممنوعیت حرکت ایران به سمت توسعه سلاح‌های هسته‌ای را تضمین کند.

بنت در یاوه‌گویی‌های خود با اشاره به موفقیت تلاش‌های مشترک دستگاه‌های امنیتی ترکیه و اسرائیل در خنثی کردن چندین عملیات ادعایی از سوی ایران علیه گردشگران اسرائیلی در ترکیه، مدعی شد که چند نفر در این رابطه بازداشت شدند.

وی افزود که همکاری‌های مشترک با ترکیه همچنان ادامه خواهد داشت و هدف آن بازگرداندن اوضاع به شرایط عادی برای گردشگران اسرائیلی در ترکیه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها