کد خبر: 554535
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۲:۴۰:۴۵
| |

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت «حماس»:

اشغالگران می‌خواهند مسجدالاقصی را از لحاظ زمانی و مکانی تقسیم کنند

سخنگوی جنبش مقاومت «حماس» امروز(یکشنبه) نسبت به تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز موسوم به «راهپیمایی پرچم» واکنش نشان داد و گفت امروز تمام فلسطین به صحنه نبرد برای دفاع از مقدسات اسلامی تبدیل شده است.

اشغالگران می‌خواهند مسجدالاقصی را از لحاظ زمانی و مکانی تقسیم کنند
کد خبر: 554535
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۲:۴۰:۴۵

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت «حماس» امروز(یکشنبه) نسبت به تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز موسوم به «راهپیمایی پرچم» واکنش نشان داد و گفت امروز تمام فلسطین به صحنه نبرد برای دفاع از مقدسات اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش شفقنا، سخنگوی حماس خاطر نشان کرد:‌ «امروز در مسجد الاقصی نبرد مقدسی آغاز شده تا از ورود نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیستی جلوگیری کنند و لازم است که این نبرد در تمامی سطوح مقاومت ادامه داشته باشد.»

وی افزود: «رژیم اشغالگر صهیونیستی در تلاش است تا خواسته‌های خود را به ما تحمیل کرده و مسجد الاقصی را به صورت زمانی و مکانی تقسیم کند، در حالی که این مسجد مقدس از هر جهت متعلق به فلسطینی‌ها است.»

وی در ادامه ضمن اشاره به تغییر معادلات دشمن به دلیل خط قرمز اعلام شدن قدس و مسجد الاقصی از سوی مقاومت، تأکید کرد که ایستادگی در تمامی جبهه‌ها باید تداوم داشته باشد تا تصور صهیونیست‌ها از اینکه فلسطین تنها است، از بین برود و عمر این رژیم به پایان برسد.

فوزی برهوم به تلاشی که برخی برای میانجی‌گری می‌کنند اشاره کرد و گفت اشغالگران خود صحنه نبرد را آماده می‌کنند و ما نمی‌توانیم در برابر درگیری‌هایی که خودشان آغازگر هستند، اقدامی نکنیم. به نظر می‌رسد که رژیم متجاوز صهیونیستی هنوز متوجه پیامهای مقاومت نیست.

او در پایان مردم جهان عرب و امت اسلامی را به حمایت از مردم فلسطین و تلاش برای آزادسازی قدس و مسجد الاقصی فراخواند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها