ادعای رسانه آمریکایی:

عضو داعش قصد ترور «جورج دابلیو بوش» را داشت

یک رسانه آمریکایی به نقل از پلیس فدرال آمریکا مدعی شد یکی از اعضای داعش طرحی برای ترور «جورج دابلیو بوش» رئیس جمهور پیشین این کشور را داشت.

عضو داعش قصد ترور «جورج دابلیو بوش» را داشت
کد خبر: 553634
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۴:۳۴

​یک رسانه آمریکایی غروب سه شنبه به وقت تهران گزارش داده فردی که به ادعای این رسانه عضو داعش بوده قصد داشته «جورج دابلیو بوش» رئیس جمهور پیشین آمریکا را ترور کند.

به گزارش فارس، وبگاه «فوربس» در این زمینه نوشت پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)  اعلام کرده که نقشه این فرد را از طریق دو مخبر خود و همچنین از طریق پایش حساب کاربری فرد مورد نظر در پیام‌رسان واتس‌آپ کشف کرده است.

بر اساس ادعای پلیس فدرال آمریکا، عامل داعش، مستقر در شهر «کلمبوس» در اوهایو، قصد داشته بوش (بوش پسر) را ترور کند زیرا احساس می‌کرد رئیس‌جمهورسابق مسئول کشتن بسیاری از عراقی‌ها پس از تهاجم نظامی آمریکا در سال ۲۰۰۳  بوده است.

بر اساس ادعای پلیس فدرال آمریکا، سازمان‌دهنده این توطئه از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده بوده و درخواست پناهندگی او در حال بررسی است.

«فردی فورد» رئیس دفتر جرج دابلیو بوش،  دراین زمینه گفته که بوش به دستگاه مخفی ایالات متحده و جامعه اطلاعاتی این کشور اطمینان دارد.

 به نوشته فوربس، هفت نفر از اعضای گروه تروریستی تشکیل شده از سوی عامل داعش برای کشتن رئیس جمهور بوش به ایالات متحده فرستاده می‌‌شدند و وظیفه آن‌ها شناسایی و نظارت بر اقامتگاه‌ها  و یا دفاتر رئیس جمهور پیشین آمریکا و به دست آوردن سلاح گرم و وسایل نقلیه برای استفاده در عملیات تروربود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها