ایلان ماسک به آزار جنسی به یک مهماندار هواپیما متهم شد

یک مهماندار هواپیما مدعی شده که ایلان ماسک قصد سوء استفاده از وی را داشته و به او پیشنهاد خرید اسبی در ازای رابطه نامشروع داده است.

ایلان ماسک به آزار جنسی به یک مهماندار هواپیما متهم شد
کد خبر: 552771
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ۱۱:۱۰:۱۴

ایلان ماسک ادعای آزار جنسی مهماندار هواپیما علیه خود را رد کرد و آن را «کاملاً نادرست» خواند.

به گزارش فارس و به نقل از واشنگتن تایمز، ایلان ماسک ادعای آزار جنسی مهماندار هواپیما علیه خود را رد کرد و آن را «کاملاً نادرست» خواند.

ایلان ماسک ادعاهایی را که در سال ۲۰۱۶ در مورد آزار جنسی یک مهماندار هواپیما مطرح شده را «کاملاً نادرست» توصیف کرد.

او گفت که این بخشی از حملات سیاسی در تلافی تلاش او برای دستیابی به توییتر در یک مبارزه آزادی بیان است.

یک مهماندار هواپیما مدعی شده که آقای ماسک قصد سوء استفاده از وی را داشته و به او پیشنهاد خرید اسبی در ازای رابطه نامشروع داده است، در حالی که او به عنوان عضوی از خدمه کابین بر اساس قرارداد برای ناوگان جت شرکت اسپیس ایکس کار می‌کرد. این ادعا توسط اینسایدر(Insider) گزارش شده و به اسناد و مصاحبه‌ها استناد کرده است.

آقای ماسک در یک رشته توییت گفت: «این اتهامات وحشیانه و کاملاً نادرست است.

این اتهام در بیانیه‌ای که توسط یکی از دوستان آن خدمتکار امضا شده و در حمایت از ادعای او تهیه و ارائه شده است.

به گزارش اینسایدر، اسپیس ایکس، شرکت هوافضا که توسط آقای ماسک تأسیس شد، در سال ۲۰۱۸ مبلغ ۲۵۰ هزار دلار برای جلب رضایت این خانم پرداخت کرده است.

آقای ماسک به اینسایدر(Insider) گفت این اتهام یک اقدام با انگیزه سیاسی بوده و استدلال‌های مشابهی را در رسانه‌های اجتماعی مطرح کرده است.

او گفت: «حملات علیه من را باید از دریچه سیاسی نگریست - این کتاب استاندارد (نفرت انگیز) آنهاست - اما هیچ چیز مرا از مبارزه برای آینده خوب و حق آزادی بیان منصرف نخواهد کرد.

او به حالت طنز گفت: «در نهایت، ما می‌توانیم از «الون گِیت»(Elongate)(کنایه به رسوایی واترگِیت) به عنوان یک عنوان رسوایی تمام و کمال استفاده کنیم.

با این حال سهام شرکت تسلا در روز جمعه، شش درصد سقوط کرد.

نشریه بیزنس اینسایدر در پاسخ به حملات ایلان ماسک و اعلام برائت، در بیانیه‌ای که به رویترز فرستاده از محتوای گزارش خود دفاع کرده است.

با این حال این نخستین بار است که ایلان ماسک با چنین اتهامی مواجه می‌شود و این موضوع می‌تواند به وجهه او آسیب جدی وارد کند.

مالک تسلا و خریدار توییتر اگرچه اتهام آزار جنسی را با لحنی بسیار شدید تکذیب کرده، اما درباره پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار دلار از سوی شرکتش، سکوت کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها