کد خبر: 550740
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۶:۲۳:۵۶
| |

خاخام ارشد خطاب به صهیونیست‌ها:

مسلح شوید

در پی عملیات‌های استشهادی اخیر، خاخام ارشد یهودیان «سفاردیم» در فلسطین اشغالی از کسانی که قصد حضور در کنیسه را دارند، خواست سلاح به همراه خود بیاورند.

مسلح شوید
کد خبر: 550740
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۶:۲۳:۵۶

انجام چندین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی به راه انداخته است.

به گزارش فارس، در جدیدترین واکنش به این عملیات‌ها، «اسحاق یوسف» خاخام ارشد یهودیان سفاردیم از کسانی که قصد دارند در پایان هفته در کنیسه حاضر شوند، خواست، خود را مسلح به سلاح کنند. 

بر اساس این گزارش، اظهارنظر خاخام یوسف درباره مسأله‌ای غیردینی، نشان دهنده وضعیت امنیتی متشنج در اراضی اشغالی است. 

خاخام مذکور اعلام کرده، با توجه به امنیتی متشنج امنیتی، همه کسانی که مجوز حمل سلاح دارند باید این سلاح را به همراه خود به کنیسه بیاورند تا امنیت را تأمین کنند.

پنجشنبه پیش بود که طی یک عملیات مقاومتی در «العاد» که با چاقو صورت گرفت، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند. پس از آن بود که شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل، مامور یافتن عاملان این عملیات شدند.

این عملیات قهرمانانه، همزمان با جشن‌های رژیم صهیونیستی برای هفتاد و چهارمین سالگرد اشغال فلسطین و از سرگیری حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی صورت گرفت تا شمار کشته‌های صهیونیست‌ها از ماه مارس تا این تاریخ به ۲۰ نفر برسد.

رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) پس از چند روز جستجوی سخت، سرانجام عاملان این عملیات را بازداشت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها