کد خبر: 549029
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

ترامپ بابت هر روز عدم ارائه اسناد به دادگاه ۱۰ هزار دلار جریمه می‌شود

ترامپ بابت هر روز عدم ارائه اسناد و مدارک معتبر مورد نظر دادگاه رسیدگی به فعالیت‌های اقتصادی‌اش باید ۱۰ هزار دلار جریمه بپردازد.

ترامپ بابت هر روز عدم ارائه اسناد به دادگاه ۱۰ هزار دلار جریمه می‌شود
کد خبر: 549029
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۴:۰۰

فعالیت‌های اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از سوی دادستان کل نیویورک مورد بازرسی قرار گرفته و آنها می‌گویند که شواهدی جدی یافته‌اند که سازمان ترامپ برای بیش از ۱۰ سال ارزش گذاری‌های گمراه کننده داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ترامپ در به چالش کشیدن احضاریه دادگاه رسیدگی به این پرونده مالی شکست خورده و نتوانسته ضرب‌الاجل ارائه مدارک و اسناد مورد نظر دادگاه در سوم مارس ۲۰۲۲ را عملی کند، البته این ضرب‌الاجل با تلاش‌های وکلای ترامپ به ۳۱ مارس تمدید شده بود.

"آرتور انگورون" قاضی این پرونده حکم کرد که ترامپ به دادگاه اهانت کرده چون اسناد و مدارک مورد نیاز را به دادگاه نداده و مشخص نیست که رئیس جمهوری سابق آمریکا در روند رسیدگی به پرونده‌اش کمک کرده است یا خیر.

این قاضی همچنین در دادگاه بدون حضور ترامپ گفت: آقای ترامپ می‌دانم هم کار شما و هم کار من جدی است. اما شما به دادگاه توهین کرده‌اید.

دادستان ایالتی نیویورک نیز در حال بازرسی و تحقیق در این باره است که آیا سازمان ترامپ ارزش‌های اموال و املاکش را برای کاهش مالیات و نفع بردن از وام‌ها، کمتر از حد معمولش اعلام کرده است یا نه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها