کد خبر: 548100
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۳:۲۵
| |

روزنامه روسی: جو بایدن به «زوال عقل» مبتلاست

یک روزنامه نزدیک به دولت روسیه، مدعی شد که جو بایدن به «زوال عقل» مبتلاست.

روزنامه روسی: جو بایدن به «زوال عقل» مبتلاست
کد خبر: 548100
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۳:۲۵

یک روزنامه نزدیک به دولت روسیه، مدعی شد که جو بایدن به «زوال عقل» مبتلاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، یک روزنامه حامی دولت روسیه در مقاله‌ای پرسیده است که آیا «عقل» جو بایدن سر جایش است یا خیر و به بررسی پنج مورد از نشانه‌های زوال عقل پرداخته که در این رئیس‌جمهوری آمریکا مشاهده می‌شود.

نویسنده این مقاله در روزنامه «کومسومولسکایا پراودا» با اشاره به تعریف زوال عقل در  سازمان بهداشت جهانی، گفت که بایدن «بسیار سالخورده» است و در سال‌های گذشته به تکرار اسامی و تاریخ‌ها را فراموش کرده و یا در جهت‌یابی خود دچار مشکل شده است.

نویسنده می‌گوید: دل آمریکایی‌ها برای رئیس‌جمهوری‌شان می‌سوزد، اما در عین حال نگران این هستند که آیا چنین شخصی توانایی مدیریت به عنوان رئیس اتاق بیضی (نام دفتر و محل کار رسمی رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید) و همچنین فرماندهی ارشد یکی از بزرگترین ارتش‌های دنیا را دارد یا خیر.

نگارنده با اشاره به مطالب پزشک‌های آمریکایی و جدال‌های پیشین بایدن برای سلامتش از جمله آنوریسم مغزی، می‌گوید که بایدن مکررا خود را در صحنه‌های جهانی خجالت‌زده کرده است.

در این مقاله پنج علت برای اثبات زوال عقل بایدن ذکر شده است: فراموش‌کاری، گم کردن مسیر و جهتش، پرسه‌های بی‌هدف، تغییرات رفتاری از جمله خشونت و مشکلات حرکتی.

این مقاله به حضور اخیر بایدن در کره شمالی نیز اشاره می‌کند که در آن بایدن «سخنرانی‌اش را تمام کرد، به سمتی چرخید و با هوا صحبت کرد!» او سپس سعی کرد با شخصی نامرئی در همان جا دست بدهد. ببینید

نویسنده درباره این اتفاق می‌گوید: بایدن مدام به اطراف صحنه‌ای که روی آن ایستاده بود، نگاه کرد. قیافه‌اش گیج و گنگ بود، این منظره رقت‌بار نهایتا با پرسه‌های بی‌هدف او در سالنی شلوغ به پایان رسید.

این مقاله همچنین از فریاد زدن بایدن بر سر خبرنگاران مثال زده و تاکید می‌کند که «متخصصان مطمئن هستند که وضعیت سلامت رئیس‌جمهوری آمریکا نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها