کد خبر: 547569
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۸:۴۸:۱۴
| |

خطیب‌زاده:

مسلمانان یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن هتک حرمت مسجدالاقصی اعلام کرد: مسلمانان باید یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند.

مسلمانان یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند
کد خبر: 547569
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۸:۴۸:۱۴

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ۲۷ فروردین ماه در توئیتی درباره تعرض نظامیان صهیونیست به اماکن مقدس فلسطین نوشت: قساوت‌های جدید رژیم اسرائیل در ماه مبارک رمضان مایه خشم عمیق است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه «ما هتک حرمت مسجد الاقصی را قویا محکوم می‌کنیم»، یادآور شد: این یادآور آن است که عادی‌سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل تنها سرکوبگران صهیونیست را به تشدید خشونت‌ورزی‌ تشویق می‌کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: مسلمانان باید یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند.

نظامیان صهیونیست، صبح دیروز (جمعه) ضمن یورش به صحن‌های مسجد الاقصی، تعداد زیادی از نمازگزاران فلسطینی را مجروح و آن‌ها را دستگیر کردند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دیروز (جمعه) هم در اظهاراتی تعرض صهیونیست‌ها به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را محکوم کرد و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران هشدار داد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت و‌گو با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی را قویا محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن شده که در برابر خیزش مردم و مقاومت فلسطین تاب آورد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها