کد خبر: 546841
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۱۷:۱۵:۳۹
| |

وزیر خارجه آلمان:

نشانه‌های گسترده‌ای از 'جنایات جنگی' در اوکراین وجود دارد

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان، پیش از نشست وزرای اروپایی در لوکزامبورگ به خبرنگاران گفت: "ما نشانه‌های گسترده‌ای از جنایات جنگی داریم. "او گفت: "در نهایت دادگاه‌ها باید در این مورد تصمیم بگیرند، اما برای ما، تأمین تمام شواهد مهم است".

نشانه‌های گسترده‌ای از 'جنایات جنگی' در اوکراین وجود دارد
کد خبر: 546841
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۱۷:۱۵:۳۹

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان، پیش از نشست وزرای اروپایی در لوکزامبورگ به خبرنگاران گفت: "ما نشانه‌های گسترده‌ای از جنایات جنگی داریم. "

به گزارش انتخاب، به نقل از بی بی سی، او گفت: "در نهایت دادگاه‌ها باید در این مورد تصمیم بگیرند، اما برای ما، تأمین تمام شواهد مهم است".

روسیه هرگونه اتهام مربوط به ارتکاب جنایات جنگی در اوکراین را رد کرده است.

آلمان که به شدت به واردات انرژی روسیه متکی بوده، گفته است که برنامه هایی را برای یافتن منابع انرژی جایگزین طراحی کرده است.

وزیر خارجه آلمان گفته "ما به‌عنوان دولت فدرال آلمان قبلاً به صراحت اعلام کرده‌ایم که سوخت‌های فسیلی از زغال‌سنگ شروع می‌شود و سپس نفت و گاز به تدریج حذف خواهد شد".

خانم باربوک گفت: "برای اینکه بتوانیم این امر را به طور مشترک در اتحادیه اروپا اجرا کنیم، ما به یک برنامه مشترک و هماهنگ برای حذف کامل سوخت‌های فسیلی نیاز داریم تا بتوانیم به عنوان اتحادیه اروپا از آن خارج شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها