درخواست‌ها برای استعفای «نفتالی بنت» بعد از عملیات در تل‌آویو

وقوع چهارمین عملیات استشهادی طی یک ماه اخیر که تل‌آویو را در وحشت فرو برد، باعث شد کاربران صهیونیست در فضای مجازی خواستار استعفای نخست‌وزیر به دلیل ناکامی در مقابله با چنین عملیات‌هایی شوند.

درخواست‌ها برای استعفای «نفتالی بنت» بعد از عملیات در تل‌آویو
کد خبر: 546279
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۱:۵۶:۵۲

عملیات شب گذشته در تل‌آویو که تنها یک هفته پس از عملیات شهادت‌طلبانه در «بنی براک» نزدیک تل‌آویو رخ داد، خشم صهیونیست‌ها از ناکامی رژیم صهیونیستی در مقابله با چنین عملیات‌هایی را در پی داشته و با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی خواستار استعفای «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم شده‌اند.

به گزارش فارس، در عملیات جدید که شامگاه پنجشنبه در مرکز تل‌آویو رخ داد، دو صهیونیست کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند. عامل این عملیات در ساعات اولیه بامداد امروز (جمعه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد، اما ساکنان فلسطین اشغالی همچنان در ترس و وحشت هستند.

صهیونیست‌های ساکن تل‌آویو در فضای مجازی درباره ترس و اضطراب حاکم بر نه تنها تل‌آویو بلکه بر بخش‌های دیگر فلسطین اشغالی نوشتند. به گزارش «اسپوتنیک»، یکی از آن‌ها نوشت: تل‌آویو ۲۰۲۲. کاملاً وحشتناک است.

یکی دیگر از آن‌ها با توصیف فضای امنیتی تل‌آویو نوشت: سربازان با تفنگ‌ها و فشنگ‌های آماده در خیابان‌های تل‌آویو. تردد در شهر ترسناک است. اسرائیل ۲۰۲۲. بنت، برو!

کاربر اسرائیلی دیگری نوشت: آن‌ها ضعف اسرائیل را حس می‌کنند. آن‌ها تشخیص می‌دهند که بنت ناکارآمد است. آن‌ها به طور کامل ترس خود را از دست دادند. می‌فهمند که مترسکی در بالفور (خیابانی در قدس اشغالی که محل اقامت رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است) نشسته است. آن‌ها می‌دانند که دولت (رژیم صهیونیستی) به عباس وابسته است. برای آن‌ها روشن است که اسرائیلِ بنت اسیر و محاصره شده است. و بر این اساس عمل می‌کنند. این داستان راست یا چپ نیست. این یک رهبری شکست‌خورده و بی‌تجربه است. بنت برو خونه!

شب گذشته، خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داده بود که این عملیات در خیابان «دزنگوف» که یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو است، انجام شد. 

این در حالی است که اخیرا عملیاتهای شهادت‌طلبانه در عمق فلسطین اشغالی افزایش یافته است؛ به نحوی که دوم فروردین ماه جاری، در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در همین ارتباط، «داوود شهاب» یکی از سران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در واکنش به  عملیات‌های استشهادی اخیر تأکید کرد که این عملیات‌ها شدت خشم روز افزون ملت فلسطین در قبال سیاست‌های خصمانه رژیم اشغالگر در حق اسرا را نشان می‌دهد. شهاب تصریح کرد: رژیم اشغالگر بهای قلدری و گستاخی خود را خواهد داد و خواهد فهمید که ملت فلسطین قدرت و اراده‌ای در اختیار دارد که عزم و استقامت آن را در مقابله با سیاست‌های تروریسم و خصومتی که در حقشان روا می‌شود قوی‌تر می‌کند.

جنبش حزب‌الله لبنان هم امروز (جمعه) درباره عملیات استشهادی در قلب تل‌آویو بیانیه‌ای صادر کرد. حزب‌الله اعلام کرد: بار دیگر مقاومت‌کنندگان فلسطینی قدرت خود را برای مواجهه با [رژیم] اشغالگر و پاسخ به جنایت‌های پی در پی آن ثابت کردند. در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات قهرمانانه در تل‌آویو، ضعف رژیم صهیونیستی، شکننده بودن، دستپاچگی و دست و پا زدن سرویس‌های نظامی و امنیتی آن را آشکار ساخت.

درخواست‌ها برای استعفای بنت پس از عملیات استشهادی دیشب در تل‌آویو در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار دارد و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و هزاران هوادار او دیروز با برگزاری تظاهرات در مقابل مقر دولت اشغالگر در قدس غربی، خواستار استعفای نخست‌وزیر شدند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها