کد خبر: 544375
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۰۸:۲۴:۱۵
| |

تضمین خواستن روسیه از آمریکا نشانه صحت شرط‌گذاری ایران است

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت:‌ تضمین خواستن روسیه از آمریکا حقانیت موضع ایران را در بی‌اعتمادی به آمریکا و پافشاری برای گرفتن تضمین در مذاکرات وین ثابت کرد.

تضمین خواستن روسیه از آمریکا نشانه صحت شرط‌گذاری ایران است
کد خبر: 544375
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۰۸:۲۴:۱۵

​محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام موضع اخیر روسیه و چین درباره دادن تضمین از سوی آمریکا برای انجام تعهداتش در برجام گفت: اینکه روسیه اعلام کرده که روابط تجاری این کشور با ایران به هیچ وجه نباید تحت تأثیر تحریم‌ها قرار گیرد و این نشان‌دهنده قدرت منطقه‌ای ایران است.

به گزارش فارس، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: امروز خود آمریکا هم اعتراف دارد مشکل بی‌‌ثباتی منطقه جز با مشارکت ایران حل نمی‌شود و ایجاد ثبات منطقه‌ای در گرو حضور و مشارکت جمهوری اسلامی ایران است.

جوکار خاطرنشان کرد: آمریکا از نظر سیاسی و دفاعی در منطقه با چالش‌های جدی مواجه شده و در هر کشوری هم که حضور پیدا می‌کند با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز می‌بینیم روسیه و چین هم که جزو گروه 1+5 هستند مواضع همسو با جمهوری اسلامی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنند و بر این نکته تاکید دارند که آمریکا باید تضمین لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای انجام تعهدات برجامی‌اش بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها