کد خبر: 543897
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جنگ اوکراین شاخ‌های اینستاگرام روس را نقره‌داغ کرد

وقوع جنگ در اوکراین شاخ‌های اینستاگرام روس را به شدت در تنگنا قرار داده است.

جنگ اوکراین شاخ‌های اینستاگرام روس را نقره‌داغ کرد
کد خبر: 543897
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۲:۴۰:۰۰

وقوع جنگ در اوکراین شاخ‌های اینستاگرام روس را به شدت در تنگنا قرار داده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از روزنامه بریتانیایی گاردین خبر دادند، اقدام دولت روسیه در فیلتر کردن اینستاگرام فضایی از حزن و اندوه را در میان شخصیت‌های پرطرفدار روسی حاضر در این پلتفرم به وجود آورده و باعث قطع شدن درآمد آنها از این طریق شده است.

از اواسط مارس دسترسی روس‌ها به این شبکه اجتماعی قطع شده است که این اتفاق بسیاری از شخصیت‌های روس فعال در آن را شوکه و زندگی آنها را فلج کرده است.

کارینا نیگای صاحب یکی از حساب‌های اینستاگرام که سه میلیون فالوور دارد می‌گوید: اینستاگرام جان و روح من بود، طی پنج سال گذشته من از صبح با آن بیدار و شب با آن می‌خوابیدم.

او که در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کند ادامه می‌دهد: اکنون به شدت ناراحت هستم و آمادگی پذیرش این شرایط را ندارم.

کارینا استومینا تنظیم‌کننده ترانه که 400 هزار فالوور دارد هم می‌گوید: نیمی از درآمدم از طریق تبلیغات در اینستاگرام به دست می‌‌آمد، اگر بخواهم با شما صادق باشم، اکنون که صفحه خود را از دست داده‌ام به شدت در تنگنا قرار گرفته‌ام، من به مدت 10 سال روی معرفی خودم کار کردم، ظاهراً باید به دنبال منبع درآمد جدیدی باشم.

به نوشته این رسانه، برای بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط روسی اینستاگرام تریبون خوبی برای تبلیغات و فرایند فروش بود که اقدام دولت روسیه در فیلتر کردن آن شرایط فعالیت‌های اقتصادی را هم در کشور تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دیلیارا مینراخمانووا که شرکت پوشاک Outlaw را در مسکو اداره می‌کند در این باره توضیح می‌دهد: اینستاگرام خانه ما شده بود؛ در واقع اینستاگرام  پلی بین ما و جهان خارج است. از زمان آغاز به کارمان در هفت سال پیش موفق شدیم جامعه بزرگی از شخصیت‌ها را که با ما همسویی فکری داشتند دور هم جمع کنیم، اما بسیار دردناک است که همه آنها را از دست می‌دهیم.

او می‌گوید: 96 درصد مشتریان ما عضو شبکه‌های اجتماعی «میتا» هستند (که در روسیه فیلتر شده‌اند).

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها