کد خبر: 543284
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۲:۰۹:۱۰
| |

یک منبع آگاه در دستگاه اطلاعات اقلیم کردستان:

موسسات فرهنگی زیادی در اربیل وابسته به سازمان موساد هستند

سازمان های وابسته به موساد به نام سازمان های اروپایی فعالیت می کنند/موسسات دیگری از موساد در جاده صلاح‌الدین و جاده میان دهوک و اربیل وجود دارد

یک منبع آگاه در دستگاه اطلاعات اقلیم کردستان عراق ابعاد و زوایای جدیدی درخصوص حضور موسسات وابسته به موساد در این اقلیم منتشر کرد.

موسسات فرهنگی زیادی در اربیل وابسته به سازمان موساد هستند
کد خبر: 543284
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۲:۰۹:۱۰

یک منبع آگاه در دستگاه اطلاعات اقلیم کردستان عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه اعلام کرد که سازمان‌های مدنی و موسسات فرهنگی زیادی در اربیل وجود دارد که وابسته به سازمان موساد هستند و این موسسات به طور روزانه سمینارها و دوره های مختلفی را به بهانه آموزش و ایجاد فرصت‌های شغلی برگزار می‌کنند و جوانان زیادی را از استان‌های مختلف عراق جذب خود می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این منبع که خواستار عدم فاش شدن نامش شده است می گوید: این سازمان ها و موسسات نزد دولت عراق ثبت نشده‌اند و یا با نام سازمان‌های بین‌المللی اروپایی ثبت شده اند.

وی می گوید که آن ها به دنبال تحقق منافع رژیم صعیونیستی هستند و غالبا در مجتمع های مسکونی در اربیل قرار دارند و کاملا نقش دستگاه های اطلاعاتی را ایفا می کنند.

این منبع آگاه تاکید کرد که موسسات دیگری برای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در جاده صلاح‌الدین و جاده میان دهوک و اربیل وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها