شمخانی:

میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ⁧‫ایران‬⁩ هستند

دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ⁧‫ایران‬⁩ هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ⁧‫امنیت ملی‬⁩ به صورت هوشمندانه به کار گرفته می‌شوند.

میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ⁧‫ایران‬⁩ هستند
کد خبر: 542977
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۹:۱۵:۲۶

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امشب (یکشنبه) در توئیتی نوشت: میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ⁧‫ایران‬⁩ هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ⁧‫امنیت ملی‬⁩ به صورت هوشمندانه به کار گرفته می‌شوند.

​به گزارش فارس، وی افزود: تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند. ⁧‫

وی در این توئیت از هشتگهای مذاکرات وین‬⁩ و همچنین تنبیه رژیم صهیونیستی‬⁩ استفاده کرده است.

در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» از سوی سپاه پاسداران، روابط عمومی سپاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

گفتنی است پیش از این هم مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن نیروهای مستشاری ایران در سوریه را جنایتکارانه و تروریستی خواند و نسبت به ارتکاب این اقدامات شرورانه توسط این رژیم در منطقه هشدار داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها