کد خبر: 542553
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۶:۰۱:۱۴
| |

دانشگاه آمریکایی، استفاده از ماسک را اختیاری کرد

​دانشگاه ایالتی اوهایو، استفاده از ماسک را در اکثر فضاهای داخلی پردیس‌های خود از جمله سالن‌های اقامت، امکانات غذاخوری، کلاس‌های درس و دفاتر اختیاری می‌کند.

دانشگاه آمریکایی، استفاده از ماسک را اختیاری کرد
کد خبر: 542553
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۶:۰۱:۱۴

در حالی که همچنان الزام استفاده از ماسک در محیط های مراکز مراقبت‌های بهداشتی، مکان‌های آزمایش کووید-۱۹، مراکز مراقبت از کودکان و حمل و نقل عمومی نیاز است. ایالت اوهایو الزامات استفاده از ماسک در محیط دانشگاه را برمی‌دارد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از اوهایو استیت نیوز، در طول همه‌گیری، این دانشگاه از راهنمایی‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده و وزارت بهداشت ایالت و همچنین سیاست‌های فدرال، ایالتی و محلی پیروی کرده است. سیاست ماسک زدن به‌روز شده در ایالت اوهایو نشان‌دهنده بهبود تعداد موارد مبتلا به کووید-۱۹ پس از افزایش اُمیکرون است. 

در محیط‌هایی که استفاده از ماسک اختیاری است، دانشجویان، اساتید، کارکنان و بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت فردی تصمیم بگیرند که آیا به استفاده از ماسک ادامه می‌دهند یا خیر . 

البته این دانشگاه همچنان به توزیع ماسک در بخش‌های مختلف در محوطه دانشگاه ادامه می‌دهد.

بیش از ۹۳ درصد از اعضای جامعه دانشگاهی واکسینه شده‌اند و ۲۵ درصد گزارش کرده‌اند که برای تقویت محافظت خود در برابر کووید-۱۹ واکسن تقویتی دریافت کرده‌اند. میزان موارد مبتلا در بین افرادی که در برنامه آزمایش کووید-۱۹ در ایالت اوهایو هستند نیز به طور پیوسته در طول ترم بهبود یافته است. از ۶ مارس، میانگین ابتلای مثبت هفت روزه ۰.۶ درصد بود که از ۸.۵ درصد در ۱۹ ژانویه به این عدد کاهش یافته است. 

ایالت اوهایو همچنان از همه اعضای جامعه می‌خواهد تا اقدامات احتیاطی لازم را در برابر کووید-۱۹ انجام دهند، از جمله دریافت تمام واکسن‌ها و واکسن‌های تقویت کننده‌ای که واجد شرایط هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها