کد خبر: 542231
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۰۴:۱۷
| |

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل:

مثل شیر بر سر هر کلمه و هر کاما می‌جنگند؛ بنت، لاپید و گانتز مثل خرگوش تسلیم می‌شوند

نخست وزیر سابق اسرائیل از رویه دولت فعلی رژیم صهیونیستی در قبال ایران انتقاد کرد‌.

مثل شیر بر سر هر کلمه و هر کاما می‌جنگند؛ بنت، لاپید و گانتز مثل خرگوش تسلیم می‌شوند
کد خبر: 542231
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۰۴:۱۷

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل از رویه دولت فعلی رژیم صهیونیستی در قبال ایران انتقاد کرد‌.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل هیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل، از دولت فعلی این رژیم به دلیل «سکوت» در قبال توافق هسته‌ای در حال ظهور با ایران انتقاد کرد.

بنیامین نتانیاهو، گفت: دولت بنت-گانتز-لاپید تنها ضعف و ضعف بیشتری را نشان می‌دهد. آنها تسلیم دولت ایالات متحده شده‌اند. نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، یاییر لاپید وزیر امور خارجه و بنی گانتز وزیر جنگ در مقابل توافق خطرناکی که در حال حاضر در وین شکل گرفته است، هیچ کاری انجام نمی‌دهند. مخالفت با این توافق باید اولویت اصلی باشد.

وی ادامه داد: میخائیل اولیانوف، نماینده  روسیه در  مذاکرات وین، این هفته گفت که ایرانی‌ها بیش از آنچه خواسته‌اند به دست آوردند آنها مثل شیر بر سر هر کلمه و هر کاما می‌جنگند. ولی اینجا چه؟ هیچکس نمی‌جنگد. ایرانی‌ها مثل شیر می‌جنگند و بنت، لاپید و گانتز مثل خرگوش تسلیم می‌شوند.

نتانیاهو با عصبانیت از انزوای اسرائیل گفت: سکوت اسرائیل، مخالفت با این توافق را برای «دوستان ما در ایالات متحده» سخت‌تر می‌کند. اگر آنها مخالفت اسرائیل را نبینند یا نشنوند، چرا باید مخالفت کنند؟ چرا باید بعداً سعی کنند آن را لغو کنند؟ این اعتراض مداوم ما بود که به خروج ایالات متحده از توافق قبلی کمک کرد. سکوت دولت، مشروعیت هرگونه اقدام آینده اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران را تضعیف می‌کند. بنت، لاپید و گانتز باید روی ایران تمرکز کنند، نه اوکراین‌. اما آن‌ها این کار را انجام نمی‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها