کد خبر: 541125
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۰:۴۲
| |

سید حسن نصرالله:

بحث تأخیر در انتخابات پارلمانی منتفی است

سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لحظاتی پیش آغاز شد.

بحث تأخیر در انتخابات پارلمانی منتفی است
کد خبر: 541125
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۲۱:۵۰:۴۲

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص انتخابات پارلمانی و آخرین تحولات سیاسی این کشور امشب (چهارشنبه) به سخنرانی پرداخت. او گفت که سخنرانی مفصل در خصوص انتخابات را به هنگام آغاز تبلیغات انتخاباتی ایراد خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود گفت که برخی پیش از این در برگزاری انتخابات در موعد خود تشکیک ایجاد کرده و گروه‌های سیاسی را به تلاش برای تأخیر آن متهم کردند که این مسأله اکنون حل و فصل شده است. او گفت که بحث تأخیر در برگزاری انتخابات پس از آن‌که  گروه‌های سیاسی خود را برای برگزاری آن آماده کردند و کسانی که دم از این موضوع می‌زدند متوجه شدند که گروه‌های سیاسی آن‌ها نیز خود را برای انتخابات آماده کرده، کاملا برچیده شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص شعار انتخاباتی این جنبش گفت: شعار ما «باقون نحمی و نبنی» (ایستاده‌ایم، حمایت می‌کنیم و می‌سازیم.) خواهد بود و محور تبلیغات و کمپین‌ها و مراسمات حول این شعار خواهد بود.

وی درباره برنامه انتخاباتی حزب‌الله نیز گفت که این برنامه یک متن کلی و مانند اساسنامه نخواهد بود، بلکه دارای اهداف واقعی است که می تواند طی چند سال محقق شود. به گفته وی برنامه انتخاباتی حزب الله الهام گرفته از برنامه سال 2018 و همچنین منطبق با تحولات و اتفاقات جدید است.

دبیرکل حزب الله تأکید کرد که این برنامه انتخاباتی طی ماههای گذشته مورد بررسی قرار گرفته و به زودی اعلام خواهد شد.

نصرالله در ادامه افزود: «نماینده حزب‌الله در پارلمان نظر شخصی خود را نمی‌گوید بلکه نظر و سخنش موضع فراکسیون خواهد بود و نمایندگان ما با جدیت و نشاط کار خواهند کرد. مسئولیت بزرگی بر گردن نمایندگان ما برای اجرای قانون وجود دارد. نمایندگان در فراکسیون "الوفاء للمقاومه" پر کار بوده و نشست‌های دائمی دارند.»

وی با بیان اینکه حزب‌الله لبنان اقدامات بسیاری در مناطق مختلف این کشور انجام داده و پروژه‌ها و طرح‌های متعددی را به سرانجام رسانده گفت که حزب الله دنبال این نیست که اقداماتش را اعلام کند، چرا که همه این اقدامات جزوی از وظیف حزب‌الله و اهداف آن است. او نمایندگان و مسئولان حزب‌الله را خادم مردم توصیف کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها