کد خبر: 540355
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۲۱:۳۶:۳۶
| |

حملات سایبری شرکت مشهور سوئدی را فلج کرد

شرکت مشهور آکسیس سوئد بعد از گذشت چند روز از آغاز حملات سایبری بر علیه خود کماکان با مشکلات ناشی از این حملات دست به گریبان است.

حملات سایبری شرکت مشهور سوئدی را فلج کرد
کد خبر: 540355
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۲۱:۳۶:۳۶

شرکت آکسیس که در زمینه تولید انواع دوربین های پیشرفته و تجهیزات جانبی فعال است، تایید کرده که هنوز در حال دفع حملات سایبری است که در تاریخ 20 فوریه بر علیه سیستم های فناوری اطلاعات آن صورت گرفت.

​به گزارش فارس، به نقل از زد دی نت، این شرکت سوئدی در پیامی در وب‌سایت خود اعلام کرد هشدارهایی را در مورد نفوذ سایبری از روز یکشنبه گذشته دریافت کرده است. آکسیس در نهایت ارائه خدمات عمومی خود را در سراسر جهان به امید محدود شدن تاثیر حملات سایبری متوقف کرد.

در بیانیه این شرکت در این زمینه آمده است: تحقیقات در حال انجام ما در مورد این حمله مسیر طولانی را طی کرده، اما به طور کامل نهایی نشده است. تاکنون، ما هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه اطلاعات مشتریان و شرکای ما به دست هکرها افتاده باشد، نیافته ایم. تا جایی که تحقیقات ما نشان می دهد، توانسته ایم این حمله را متوقف کنیم.

اکسیس روز پنجشنبه تصریح کرد: اکنون اکثر خدمات دارای اولویت ما به حالت عادی بازگشته اند. بازیابی خدمات باقی‌مانده بالاترین اولویت ما است و ما تلاش می کنیم از رویدادهای مشابه در آینده اجتناب کنیم. هنوز هیچ اطلاعات فنی در مورد علت و ماهیت حملات مذکور ارائه نشده است. در عین حال تا دیروز هنوز برخی اختلال ها در خدمات اکسیس وجود داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها