دور هشتم مذاکرات:

دیدار اولیانوف و کمالوندی در وین

نماینده روسیه در سازمان‌‌های بین‌المللی در وین از دیدار و گفت‌وگو با بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.

دیدار اولیانوف و کمالوندی در وین
کد خبر: 540015
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ۱۳:۵۶:۱۵

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی از دیدار و گفت‌وگو با «بهروز کمالوندی» معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران خبر داد. 

به گزارش فارس، او در این خصوص نوشت: دکتر «علی باقری کنی» مذاکره‌کننده ارشد ایرانی در مذاکرات وین درباره برجام هم اکنون در تهران است. اما همکارانش در وین می‌مانند. امروز با آقای بهروز کمالوندی قائم مقام سازمان انرژی اتمی ایران و آقای رضا نجفی معاون وزیر خارجه (ایران) دیدار کردم.

 بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران برای انجام رایزنی‌های فنی بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرده است.

کمالوندی چندی پیش نیز به وین سفر و با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد که در پی آن درباره نصب دوربین‌های آژانس در مجتمع تسای کرج توافق شد. علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران نیز ۲۶ بهمن ماه با رافائل گروسی مدیرکل آژانس در وین دیدار و گفت‌وگو کرد. گروسی پس از این دیدار گفت‌وگویش با باقری را مهم خواند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها