کد خبر: 538891
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۲۲:۰۴:۴۲
| |

دیدار گانتز و هریس با محور برنامه هسته‌ای ایران

وزیر خارجه تنها رژیم دارنده تسلیحات هسته‌ای در منطقه غرب آسیا در دیدار با معاون وزیر خارجه آمریکا از این کشور به دلیل تعهدش در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای قدردانی کرد.

دیدار گانتز و هریس با محور برنامه هسته‌ای ایران
کد خبر: 538891
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۲۲:۰۴:۴۲

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

​به گزارش فارس، گانتز در رشته پیامی توییتری نوشت: «امشب من دیدار مهم و خوبی با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا داشتند که (این دیدار) با تمرکز بر روابط راهبردی و همکاری میان اسرائیل و آمریکا بوده که به امنیت منطقه و امنیت اسرائیل کمک می‌کند».

وی در ادامه نوشت: «من به معاون رئیس جمهور گفتم که از آمریکا و رئیس جمهور بایدن برای تعهدشان در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تشکر می‌کنم و مهم است که هرگونه توافق با ایران منوط به پایبند به نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد که شامل بازرسی بیشتر و بسته نشده پرونده‌های باز باشد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «علاوه بر آن، من از کمک آمریکا در حفظ ثبات در منطقه در برابر تجاوزهایی که ایران خود یا از طریق گروه‌های وابسته به خود نشان می‌دهد، قدردانی کردم».

گانتز در ادامه پیام‌های توییتری خود نوشت: «در همین زمینه، معاون رئیس جمهور آمریکا را درباره مجموعه‌ای از اقداماتی که قصد دارم در آینده نزدیک به منظور تقویت همکاری با همسایگان خود در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی انجام دهم، به روز رسانی کردم».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها