کد خبر: 538883
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۲۱:۳۷:۰۱
| |

حزب‌الله لبنان:

آینده از آن مقاومت و معادله‌ای است که پهپاد حسان ترسیم می‌کند

​رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما قوی هستیم و آینده مقاومت و معادله‌ای که پهپاد حسان اللقیس آن را ترسیم کرده و این پهپاد ترسیم می‌کند بزرگتر است و اسرائیل را در برابر قدرت‌های مقاومت شگفت زده قرار خواهد داد.

آینده از آن مقاومت و معادله‌ای است که پهپاد حسان ترسیم می‌کند
کد خبر: 538883
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۲۱:۳۷:۰۱

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسمی در شهر النبطیه گفت: اگر آمریکا می‌خواهد با اعمال فشار و محاصره اقتصادی و مالی لبنان دشمن اسرائیلی راحت باشد و از شدت نگرانی‌اش بکاهد هواپیماهای ما روز گذشته اسرائیل را نگران‌تر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، صفی الدین افزود: به کسانی که زیر پرچم آمریکا هستند و انتظار رسیدن پول از کشورهای حوزه خلیج فارس را دارند می‌گویم روزی خواهد آمد که آرزوهایتان دود می‌شود و به هوا می‌رود و هیچ ارزشی ندارند و کسی که حزب‌الله را چالش بکشد خرد می‌شود و در هرجایی باشد شکست می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با سفارت و هم‌پیمانانش پول‌هایی را برای تخریب لبنان از طریق جمعیت‌هایی به منظور مخدوش کردن وجهه حزب‌الله صرف می‌کند و من به شما می‌گویم طی چهار سال شش میلیون دلار برای طرح بازسازی منازل در البقاع و جنوب صرف کردیم و ما قبلا آن را اعلام نکرده بودیم.

صفی الدین افزود: مقاومت و حامیانش و پایگاهش قوی هستند و شکست نمی‌خورند و نمی‌لرزند و آنچه ما انجام می‌دهیم در جهت تحقق هدف در تمام زمینه‌هاست.

وی اظهار کرد: مقاومت برای اینکه نمونه‌ای از طریق رویارویی و پیشرفت باشد باید نسبت به سلاح و توسعه آن و کیفیت و تجهیز آن و آماده سازی و آموزش و تمام امور مربوط به نظامی هوشیار باشد.

مقاومت روز گذشته تاکید کرد، پهپاد حسان 40 دقیقه در ماموریت اطلاعاتی پرواز کرد و به رغم تلاش‌های دشمن برای ساقط کردنش با موفقیت از ماموریت بازگشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها