کد خبر: 538437
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۰۹:۵۲:۲۸
| |

رسانه‌های اسرائیلی:

سخنان نصرالله به معنای تغییر موازنه قدرت است

رسانه‌ها و کارشناسان اسرائیلی با اشاره به سخنرانی روز گذشته سید حسن نصرالله اعلام کردند، وی با اشاره هایی بیان داشته که اسرائیل به زودی نابود می‌شود و سخن وی به معنای تغییر موازنه (قدرت) است.

سخنان نصرالله به معنای تغییر موازنه قدرت است
کد خبر: 538437
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۰۹:۵۲:۲۸

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالگرد فرماندهان شهید این حزب، به ویژه بخش مربوط به توانایی حزب‌الله در تبدیل هزاران موشک به موشک‌های نقطه‌زن را بازتاب دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، پایگاه اینترنتی کانال ۱۲ عبری به نقل از سید حسن نصرالله گفت، "حزب الله سال‌هاست که توانایی تبدیل موشک‌های خود را به موشک‌های نقطه زن دارد و نیازی به تامین آنها از ایران ندارد."

همچنین روعی کایس، خبرنگار امور عربی کانال اسرائیلی "کان"، تاکید کرد که "نصرالله علنا با اشاره‌هایی ​​توضیح داد که رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

دنی سیترینوویچ، تحلیلگر امور خاورمیانه و ایران نیز در واکنش به اظهارات دبیر کل حزب الله لبنان گفت، از سخنان نصرالله می‌توان به این موضوع پی برد که پیام این است : "جنگ بین جنگ‌ها" ادامه نخواهد یافت تا اسرائیل قواعد بازی را حفظ کند که این امر با حملات اسرائیل به سوریه مرتبط است.

استراتژی «جنگ بین جنگ‌ها» بر این فرض استوار است که اسرائیل هر چند سال، یک درگیری قابل توجه و موقتی را با محور مقاومت اعم از حماس، حزب الله یا ایران تجربه می‌کند. هدف این استراتژی به تأخیر انداختن هرچه بیشتر درگیری و تقویت موقعیت استراتژیک اسرائیل به منظور آماده شدن برای دور بعدی تنش‌ها است.

سیترینوویچ تصریح کرد:‌حزب الله معادلات پاسخ به ویژه در رابطه با فعالیت اسرائیل در سوریه را مجددا تثبیت می‌کند  و ممکن است در آینده شاهد تغییری در معادله پاسخ حزب الله باشیم.

وی گفت: حرکت حزب الله به سمت خودکفایی در تولید پهپادها باعث کاهش ارتباط با ایران می‌شود و بنابراین اسرائیل نمی‌تواند مسیرهای حمل و نقل پهپادها را ببندد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها