آزمایش کرونای ولیعهد انگلیس مثبت شد

دفتر پرنس چارلز اعلام کرد که وی برای بار دوم به کرونا مبتلا شده و اخیرا با مادرش نیز ملاقاتی داشته است اما ملکه الیزابت ۹۵ ساله هنوز علائمی درخصوص این بیماری از خود نشان نداده است.

آزمایش کرونای ولیعهد انگلیس مثبت شد
کد خبر: 537382
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۰:۰۴:۲۳

پرنس چارلز ۷۳ ساله، ولیعهد انگلیس، بعد از ظهر روز چهارشنبه در یک مراسم بزرگ در "موزه بریتانیا" در لندن با چندین نفر دیدار کرده بود. وی در این مراسم با همسرش کاملیا همراه بود و در تماس نزدیک با «ریشی سوناک»، وزیر خزانه داری انگلیس قرار داشت.

به گزارش ایسنا، دفتر پرنس چارلز، روز پنجشنبه در توییتر اعلام کرد: آزمایش کرونای چارلز مثبت شده و او خودش را قرنطینه کرده است.

هیچ نظر فوری درخصوص وضعیتش اعلام نشده اما منبع خبری کاخ باکینگهام تایید کرد که او اخیرا با مادرش ملاقاتی داشته است اما ملکه هنوز علائمی از خود نشان نداده و وضعیت او تحت کنترل است.

ملکه انگلیس اعلام کرد که اوایل سال ۲۰۲۱ اولین دز واکسن کووید را دریافت و همچنین دیگران را ترغیب کرده تا واکسیناسیون خود را انجام دهند و این روند را تکیمل کنند اما این درحالی‌ست که کاخ باکینگهام درخصوص اینکه آیا او دزهای بعدی را هم دریافت کرده است یا خیر، اظهار نظر نکرده و گفته که در رابطه با اطلاعات پزشکی و خصوصی ملکه چیزی اعلام نخواهد کرد.

چارلز قبلا در مارس ۲۰۲۰ در موج اول همه گیری کرونا، به این ویروس مبتلا شده بود. مقامات در آن هنگام اظهار کردند که علائم او "خفیف" بوده است و خود چارلز بعدا اعلام کرد که به همراه همسرش در اسکاتلند قرنطینه شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها