کد خبر: 537202
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۴۵:۰۷
| |

الکاظمی:

ثبات عراق به معنای ثبات منطقه است

​نخست وزیر عراق امروز در دیدار با مقامات امنیتی در استان «میسان» که در روزهای اخیر شاهد تنش‌های امنیتی بوده است، گفت: «هرج و مرج به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و همه هزینه آن را خواهند پرداخت و ما باید برای رسیدن به نتایج مطلوب با یکدیگر همکاری کنیم».

ثبات عراق به معنای ثبات منطقه است
کد خبر: 537202
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۴۵:۰۷

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در ادامه اظهارات خود در استان میسان تصریح کرد: امروز در فرمانداری میسان هستیم تا به جنایتکاران بگوییم که مجازات سختی خواهید دید و هیچ‌کس نمی‌تواند بالاتر از قانون بایستد یا به دنبال گسترش هرج و مرج بدون مجازات و پاسخگویی باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ما اقدامات سریعی را برای رسیدگی به حوادث امنیتی رخ داده در میسان انجام دادیم و دستور تشکیل فرماندهی عملیات استان را داده‌ایم و برای بازیابی طرح امنیتی برای رسیدگی به تخلفات تلاش خواهیم کرد.

الکاظمی ادامه داد: من شخصا وضعیت استانداری را روز به روز از فرماندهی مشترک امنیتی پیگیری می‌کنم و همه مجرمان را دستگیر می‌کنیم و به قوه قضائیه تحویل می‌دهیم و برای آنها اشد مجازات را در نظر می‌گیریم. هیچ‌کس بالاتر از قانون نیست و به هیچ‌کس اجازه ندارد که دولت و نهادهای آن را دور بزند.

وی خاطرنشان کرد: ثبات عراق به معنای ثبات منطقه است و هرج و مرج در عراق به معنای تسری آن به کل منطقه است و هیچ‌کس این را نمی‌خواهد.

الکاظمی در پایان گفت: در این شرایط حساس در هر رویارویی مشابه، چه داخلی و چه خارجی، سودی برای کشور ندارد، بلکه به ضرر همه ماست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها