کد خبر: 535398
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۵:۴۶:۴۹
| |

شکایت لبنان از تل آویو به سازمان ملل

​رئیس جمهوری لبنان از وزیر خارجه این کشور خواست که علیه رژیم صهیونیستی به سبب نقض حریم هوایی لبنان و استفاده از حریم هوایی آن برای حمله به سوریه، شکایت کند.

شکایت لبنان از تل آویو به سازمان ملل
کد خبر: 535398
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۵:۴۶:۴۹

میشل عون رئیس جمهوری لبنان از عبدالله بوحبیب وزیر خارجه این کشور خواست که علیه رژیم صهیونیستی به سبب نقض حریم هوایی لبنان و استفاده از حریم هوایی آن برای حمله به سوریه، شکایت کند.

به گزارش مهر، به نقل از روسیاالیوم، رسانه های سوری و لبنانی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی بامداد امروز با استفاده از حریم هوایی لبنانی مناطقی را در اطراف دمشق هدف قرار داده است.

از سوی دیگر ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: امروز ساعت ۳ بامداد، دو جنگنده متجاوز اسرائیلی، حریم هوایی لبنان را در منطقه کفرکلا تا ضهر البیدر نقض کردند و سپس در ساعت ۳:۱۰ آسمان لبنان را ترک کردند. این موضوع به اطلاع یونیفیل رسیده است.

گفتنی است که پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد امروز دوشنبه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه دمشق مقابله کرد.

بر اساس این گزارش، یک منبع امنیتی اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با شلیک چند موشک نقاطی در حومه دمشق را هدف قرار داد. پدافند هوایی سوریه با این موشک‌ها مقابله کرد.

منبع مذکور در ادامه نیز یادآور شد: تعدادی از موشک‌های شلیک شده توسط سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه ساقط شدند.

این منبع سوری همچنین اظهار داشت: با این حال، حمله صهیونیست‌ها به حومه دمشق موجب برجای ماندن میزانی از خسارات مادی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها