کد خبر: 535238
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۲۱:۵۹:۳۴
| |

سرویس مبارزه با تروریسم عراق عملیات بزرگ بازرسی زندان‌های این کشور را کلید زد

منابع خبری گزارش دادند، سرویس مبارزه با تروریسم عراق عملیات بزرگی را برای بازرسی از زندان‌های عراق راه‌اندازی کرده است.

سرویس مبارزه با تروریسم عراق عملیات بزرگ بازرسی زندان‌های این کشور را کلید زد
کد خبر: 535238
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۲۱:۵۹:۳۴

سرویس مباره با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات بازرسی از زندان‌های این کشور را در چندین استان آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، این سرویس افزود: کمپین شامل زندان‌های مرکزی التاجی، زندان مرکزی الکرخ، زندان الکاظمیه، زندان مرکزی ناصریه، زندان مرکزی بصره، زندان اصلاحات مرکزی بابل و زندان الفیصلیه در استان نینوا می‌شود.

این نهاد اشاره کرد: سرویس مبارزه با تروریسم در این کمپین شرکت کرده تا به اطلاعات مهم و دقیق درباره گروه‌های تروریستی دست یابد.

در این بیانیه آمده است که این عملیات یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین عملیات بازرسی در نوع خود است.

این عملیات بازرسی به دنبال حوادث صورت گرفته در زندان حسکه سوریه که منجر به فرار تعدادی از زندانیان داعشی شد، بسیار حائز اهمیت است.

سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که اطلاعات مهم و دقیقی در رابطه با هسته‌های تروریستی بدست آورده که در تلاش هستند جای پایی در عراق و کشورهای منطقه برای خود ایجاد کنند.

قابل ذکر است که در حمله اخیر داعش به زندان "الصناعه" استان حسکه سوریه، تعداد زیادی از نیروهای کرد نگهبان زندان کشته و زخمی و همینطور تعدادی از زندانیان داعشی توانستند فرار کنند.

به دنبال این حمله، تعدادی از سرکردگان داعش که اکثر آنها دارای ملیت‌های عربی، بلژیکی و هلندی هستند، از زندان الصناعه در الحسکه به صحرای دیرالزور در شرق سوریه منتقل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها