کد خبر: 535027
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۵:۱۹:۵۳
| |

قرنطینه مخفیانه یک میلیون نفر در چین

براساس اطلاعات منتشر شده، حدود 1.2 میلیون نفر در منطقه «Xiong'an» چین اکنون تحت قرنطینه شدید هستند و محدودیت ها به صورت مخفیانه و بدون اطلاعیه ایجاد شده است.

قرنطینه مخفیانه یک میلیون نفر در چین
کد خبر: 535027
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۵:۱۹:۵۳

براساس اطلاعات منتشر شده، حدود ۱.۲ میلیون نفر در منطقه «Xiong'an»، یک منطقه اقتصادی جدید در ۶۰ مایلی جنوب غربی پکن، اکنون تحت قرنطینه شدید هستند. 

به گزارش فارس، به نقل از دیلی‌میل، این محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه، زمانی که پنج مورد کووید در همان نزدیکی شناسایی شد، آغاز شد؛ با آغاز بازی‌های المپیک زمستانی از هفته آینده، مقامات چینی تلاش کرده‌اند تا شیو دوباره کرونا را در چندین شهر بزرگ از جمله پکن ریشه کن کنند.

چین به بیش از یک میلیون نفر در نزدیکی پکن دستور داده است که به دلیل تعداد معدودی از موارد ابتلا به ویروس کرونا، تنها یک هفته قبل از شروع بازی‌های المپیک زمستانی در خانه‌های خود بمانند.

در حالی که قرنطینه های اخیر در چین به طور عمومی اعلام شد و به طور گسترده توسط رسانه‌های دولتی گزارش شد، به نظر می رسد محدودیت‌های این منطقه به صورت مخفیانه و بدون هیچ اطلاعیه‌ای اعمال شده است.

گفته می‌شود که مقامات راه‌ها را مسدود کرده و به ساکنان گفته‌اند که به خانه‌های خود بازگردند. در راستای محدودیت‌های کرونایی ماه پیش نیز چین شهر ۱۳ میلیون نفری  شی‌آن را قرنطینه کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها