کد خبر: 534513
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۳:۰۴
| |

پلوسی به دنبال نوزدهمین دور شرکت در انتخابات کنگره

هم‌زمان با اینکه دموکرات‌ها با خطر از دست دادن کنترل کنگره در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ آمریکا مواجه هستند، نانسی پلوسی اعلام کرد که به دنبال ریاست مجدد است که این موضوع خود به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر بازنشستگی وی پایان می‌دهد.

پلوسی به دنبال نوزدهمین دور شرکت در انتخابات کنگره
کد خبر: 534513
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۳:۰۴

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک ویدئو اظهار کرد: در حالی که ما پیشرفت کرده‌ایم اما بیش از این‌ها نیاز است تا زندگی مردم را بهبود ببخشیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وی افزود: این انتخابات برای ما بسیار مهم و حیاتی است. هیچ چیزی به اندازه دموکراسی ما در خطر نیست.

پلوسی با اعلام اینکه برای نوزدهین مرتبه به دنبال شرکت در انتخابات کنگره است، قصد دارد در سالی که دموکرات‌ها اکثریتی شکننده در مجلس نمایندگان آمریکا دارند و حزبشان برای جمع‌آوری مبالغ هنگفت به منظور دفاع از کنترل کنگره تحت فشار است، به صاحب منصب رفتنی تبدیل نشود.

نانسی پلوسی افزود: دموکراسی ما به خاطر حمله به حقیقت، حمله به کنگره و حمله ایالت‌ها به حق رای در معرض خطر است.

در این ویدئو منتشر شده، نانسی پلوسی هرگز در این خصوص که آیا قصد دارد در صورت انتخاب شدن دوباره، یک دوره دیگر به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شود یا خیر، هرگز صحبت نکرد.

تصمیم نانسی پلوسی ۸۱ ساله برای ماندن در مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال اعلامیه‌ای منتشر می‌شود که می‌گوید ۲۹ دموکرات این مجلس امسال دوباره نامزد نمی‌شوند و در مقابل تنها ۱۳ جمهوری‌خواه قصد ندارند دوباره نامزد شوند و این در شرایطی است که جمهوری‌خواهان به دنبال پس گرفتن کنترل مجلس نمایندگان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها