کد خبر: 533901
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۴:۰۰:۳۹
| |

درخواست اتحادیه عرب برای "تروریستی" خواندن انصارالله یمن

حاضران در نشست اتحادیه عرب ضمن محکوم کردن حمله انصارالله یمن به امارات، در موضعی جانبدارانه خواستار "تروریستی" خواندن این جنبش شدند.

درخواست اتحادیه عرب برای "تروریستی" خواندن انصارالله یمن
کد خبر: 533901
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۴:۰۰:۳۹

دبیرخانه عمومی اتحادیه عرب امروز (یکشنبه) با برگزاری نشستی به درخواست امارات حمله اخیر انصارالله یمن به عمق این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، نماینده امارات در این نشست با چشم‌پوشی از تجاوزات روزانه ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی و ابوظبی به غیرنظامیان یمنی انصارالله یمن را به ادامه تجاوزات متهم کرد.

وی مدعی شد که ائتلاف متجاوز عربی "همیشه بر گزینه و راه حل مسالمت‌آمیز برای بحران یمن تاکید داشته است و موفقیت تلاش‌ها برای نابودی افراطگرایی مستلزم وحدت جامعه بین‌الملل است."

نماینده عربستان نیز در این نشست همبستگی ریاض با امارات در زمینه تلاش‌های آن برای حفظ امنیت خود را اعلام کرد.

وی همچنین خواستار اتخاذ موضع قاطعانه در مقابل اقدامات انصارالله یمن شد.

وی نیز با چشم‌پوشی از جنایات ریاض علیه ملت یمن انصارالله این کشور را متهم به حمله به مواضع غیر نظامی کرد و این حملات را "جنایت جنگی" خواند!

نماینده دولت مستعفی یمن نیز در جریان این نشست از جامعه بین‌الملل خواست که انصارالله یمن را ملزم به پذیرش قطعنامه‌های سازمان ملل بکند.

نماینده مصر هم حملات اخیر انصارالله به ابوظبی در پاسخ به تجاوزات روزانه نیروهای وابسته به امارات به ملت یمن را محکوم کرد.

وی همچنین تاکید کرد که ارتباط تنگاتنگی میان امنیت ملی مصر و امارات وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها