کد خبر: 531163
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۲۱:۴۴:۴۱
| |

یک مسؤول فلسطینی:

دادگاه آمریکا شکایت علیه تشکیلات خودگردان را رد کرد

یک مسؤول فلسطینی امروز شنبه اعلام کرد، دادگاه فدرال آمریکا اقامه دعوی حقوقی علیه تشکیلات خودگردان فلسطین و سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) برای مطالبه غرامت‌های مالی را رد کرد.

دادگاه آمریکا شکایت علیه تشکیلات خودگردان را رد کرد
کد خبر: 531163
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۲۱:۴۴:۴۱

شکری بشاره، وزیر دارایی فلسطین در کنفرانس خبری گفت: دادگاه فدرال شکایت ارائه شده علیه تشکیلات خودگردان فلسطین و ساف در زمینه پرداخت صدها میلیون دلاری غرامت را رد کرد.

به گزارش ایسنا، بشاره خاطرنشان کرد: این شکایت حقوقی در سایه قوانینی ارائه شده که برای قرار دادن تشکیلات خودگردان و سازمان آزادیبخش در چارچوب رسیدگی محاکم آمریکایی تعدیل شده‌اند.

او توضیح داد، جیسی فورمن قاضی دادگاه آمریکا در منهتن این شکایت را رد کرد، وزارت دارایی به پیگیری این پرونده‌ها ادامه خواهد  داد.

بشاره نسبت به این حکم ابراز خرسندی کرد و گفت: عدالت و حق بالا می‌روند و تیم وکلا که این مسائل را دنبال می‌کند، در اظهار غیرقانونی بودن این قوانین اصلاح شده آمریکا موفق شد. 

او اشاره کرد: تیم وکلا که با تشکیلات خودگردان فلسطین از سال ۲۰۱۴ کار می‌کند در رد تمام شکایات ارائه شده،‌ موفق شده است، زیرا اساسا دادگاه‌های آمریکا صلاحیت رسیدگی به آنها را ندارند؛ اما لابی که پرونده‌هایی علیه تشکیلات خودگردان مطرح می‌کند، توانسته قوانین را از طریق کنگره تعدیل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها