کد خبر: 531121
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۷:۱۴:۱۲
| |

آتش گرفتن توپولوف- 204 روسیه در فرودگاه هانگژو

یک فروند هواپیمای «توپولوف-204» خطوط هوایی روسیه در فرودگاه بین‌المللی هانگژو آتش گرفت.

آتش گرفتن توپولوف- 204 روسیه در فرودگاه هانگژو
کد خبر: 531121
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۷:۱۴:۱۲

یک فروند هواپیمای «توپولوف-۲۰۴» خطوط هوایی روسیه صبح روز شنبه در فرودگاه بین‌المللی «هانگژو» در چین آتش گرفت.

به گزارش فارس، به نوشته وبگاه «سیپمل فلایینگ» یک فروند هواپیمای توپولوف-۲۰۴ خطوط هوایی «اویااستار» صبح روز شنبه به وقت محلی در فرودگاه بین‌المللی هانگژو در چین آتش گرفت . قرار بود این هواپیما عازم شهر «نوسوبرسک »در روسیه شود، اما به دنبال این آتش سوزی این پرواز لغو شد. به دنبال این حادثه، تیم آتش نشانی حاضر در فرودگاه در این هواپیمای باربری حاضر شدند. این آتش سوزی در کابین این هوپیما رخ داد و خوشبختانه خدمه پرواز به موقع خود را نجات دادند، اما تیم  امداد و نجات نتوانست این هواپیما را از تخریب شدن باز دارد.

اداره منطقه  هوایی شرق چین جزئیات از این آتش سوزی را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که، تحقیقات همچنان ادامه دارد.

بنابر اعلام اداره منطقه پروازی شرق چین، در ساعت ۴:۳۶ روز ۸ ژانویه ۲۰۲۲، پرواز خروجی در فرودگاه بین‌المللی هانگژو شیائوشان قبل از پرواز دچار آتش سوزی شد. زمانی که آتش سوزی در کابین رخ داد، فرودگاه هانگژو بلافاصله اقدامات اضطراری را برای سازماندهی بخش‌های آتش نشانی و امداد برای حضور سریع  درمحل حادثه  و  نجات خدمه آغاز کرد و هشت خدمه پرواز از این هواپیما تخلیه شدند. بازرسان اداره تنظیم مقررات ژجیانگ در اسرع وقت به محل حادثه رسیدند و دولت کارگروهی را برای بررسی علت این حادثه تشکیل داده است.

توپولف-۲۰۴ هواپیمای میان‌برد ۲ موتوره‌ای است که نخستین بار در ۱۹۸۹ عرضه شد. این هواپیما قابل مقایسه با بوئینگ- ۷۵۷ ساخت آمریکاست.

اویستار، یک شرکت حمل و نقل باری است که مقر آن در «ژوکوفسکی» در روسیه است و در مارس ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد.  این ناوگان  هوایی اغلب با همکاری سایر شرکت‌ها کار می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها