کد خبر: 530764
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۱:۰۲:۵۰
| |

سخنگوی «حماس»:

مرحله جدیدی از مبارزه با صهیونیست‌ها در کرانه باختری آغاز شده است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به شهادت ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری، گفت: مرحله جدیدی از مبارزه با صهیونیست‌ها در کرانه باختری آغاز شده است.

مرحله جدیدی از مبارزه با صهیونیست‌ها در کرانه باختری آغاز شده است
کد خبر: 530764
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۱:۰۲:۵۰

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز پنجشنبه به اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، به نقل از فلسطین الیوم، بر اساس این گزارش، وی گفت: خون شهدای فلسطینی قدرت بیشتری را برای تشدید انتفاضه مردمی در کرانه باختری ایجاد خواهد کرد. جوانان فلسطینی راه شهدا را ادامه خواهند داد تا به اهداف خود در برابر اشغالگران برسند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس یادآور شد: افزایش عملیات مقاومتی در کرانه باختری نشان دهنده آغاز مرحله جدیدی از مبارزه و رویایی با اشغالگران است. تا زمانی که اشغالگری در اراضی فلسطینیان پایان نیابد، این مبارزه ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، یک جوان فلسطینی امروز در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک اردوگاه «بلاطه» در نابلس در شمال کرانه باختری به شهادت رسید. ساکنان اردوگاه بلاطه پس از شهادت این جوان فلسطینی، در اعتراض به این جنایت نظامیان صهیونیست تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

از سوی دیگر، یکی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست یک جوان فلسطینی دیگر را در پست ایست و بازرسی بیت سیرا در غرب رام الله با خودرو زیرگرفت. منابع محلی اعلام کردند که این جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام مصطفی یاسین که قصد رفتن به محل کار خود را داشت، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها