کد خبر: 530060
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۶:۳۷:۰۸
| |

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

​جمعیت دفاع از ملت فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و «شهید قدس» و «سرباز وطن و اسلام» قاسم سلیمانی بیانیه ای را منتشر کرد.

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 530060
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۶:۳۷:۰۸

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و «شهید قدس» و «سرباز وطن و اسلام» قاسم سلیمانی بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و «شهید قدس» و «سرباز وطن و اسلام» قاسم سلیمانی و همه شهدای جغرافیای مقاومت ضد صهیونیستی و ضد استکباری اعلام می دارد:

– شهید قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه بود، فرهنگی که در افق خود حذف اسرائیل و جریان سلطه را ترسیم کرده است بر این اساس سلیمانی در جای جای هر مقاومتی علیه صهیونیسم و استکبار حاضر است.

– شهادت گمشده این فرمانده بزرگ محور مقاومت که برای یافتنش کوه ها و دشت ها و دره ها را سالها گشته بود لذا امریکا و اسرائیل و مزدوران خائن منطقه ای از ترور وی نباید خوشحال باشند چرا که گمشده اش را به وی رساندند.

–  ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانش توسط دولت تروریستی امریکا چهره حقیقی امریکای جنایتکار را بیش از گذشته آشکار کرد و ملت های منطقه و خصوصا محور مقاومت را برای مبارزه با امریکا و اسرائیل بیش از گذشته منسجم و مصمم ساخته است تا جائیکه امریکا خود را ناگزیر از خروج از منطقه می بیند.

– با شهادت فرماندهان بزرگ مقاومت، نه تنها مقاومت ضد استکباری و ضد صهیونیستی تضعیف نشده است بلکه قویتر و فعال تر از گذشته اهداف تاسیسی خود را دنبال می کند و امروزه مقاومت در همه جبهه های درگیری با امریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آن، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن دست بالا و تعیین کننده را دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها