کد خبر: 526632
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۹:۵۴:۵۲
| |

نماینده پارلمان لبنان:

آمریکا رو به افول و از تحقق اهداف خود در لبنان عاجز است

حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با بیان اینکه آمریکا در منطقه رو به افول و شکست است، گفت: واشنگتن از هیچ راهی قادر به تحقق اهداف خود در لبنان نیست.

آمریکا رو به افول و از تحقق اهداف خود در لبنان عاجز است
کد خبر: 526632
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۹:۵۴:۵۲

اعتمادآنلاین| «حسن فضل الله» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت آمریکا نه با جنگ، تحریم و محاصره و نه با انتخابات نمی تواند اهداف خود را در لبنان محقق سازد.

به گزارش مهر، به گزارش پایگاه خبری العهد، حسن فضل الله که در یک نشست سیاسی در شهرک «برج قلاویه» سخن می گفت، افزود: آمریکا در منطقه در حال افول و شکست است و طرف هایی که در لبنان به این کشور دل خوش کرده اند، به سراب دل بسته اند زیرا آنها بر روی یک کشور شکست خورده سرمایه گذاری کرده اند که به رها کردن متحدان خود عادت دارد. همچنین آمریکا نیز از این گروه ها و طرف هایی که در لبنان و منطقه به آنها دل خوش کرده است، هیچ نتیجه ای نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: دولت آمریکا که در حال مداخله در امور داخلی لبنان است، از گروه ها و مجموعه های متنوع و متفاوتی حمایت می کند و قصد دارد برای مقابله با مقاومت و متحدان آن، حتی میان طرف های متناقض و مخالف ائتلاف ایجاد کند.

حسن فضل الله تصریح کرد: آمریکا تمایل خود را به تغییر معادله سیاسی در لبنان پنهان نمی کند و بر این اساس، دولت فعلی آمریکا و برخی کشورهای منطقه وارد کارزار انتخابات پارلمان لبنان می شوند. برخی گروه های سیاسی لبنانی نیز گفتمان و موضع گیری خود را برای وارد شدن به این کارزار برای محقق ساختن هدف سیاسی که آمریکا تعیین کرده است، تغییر داده اند.

این نماینده پارلمان لبنان در پایان گفت: آمریکا برخی انجمن ها را در لبنان ایجاد کرده است و از برخی مفسدان بزرگ در لبنان حمایت و برای دفاع از آنها حتی در روند قضایی دخالت می کند.

آمریکا با وجود اینکه از کل گردش دلاری اموال در لبنان آگاه است، تا کنون نپذیرفته است به دولت لبنان هیچ کمکی بکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها