کد خبر: 526416
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۲۰:۲۲:۰۰
| |

فرماندار ایالت کنتاکی:

قربانیان گردباد از 100 نفر فراتر خواهد رفت

فرماندار ایالت کنتاکی آمریکا خبر داد که قربانیان گردباد و طوفان در این ایالت از 100 نفر فراتر خواهد رفت.

قربانیان گردباد از 100 نفر فراتر خواهد رفت
کد خبر: 526416
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۲۰:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «اندی بشیر» فرماندار کنتاکی شامگاه شنبه (به وقت تهران) خبر داد که تعداد قربانیان گرباد و طوفان شدید در غرب این ایالت از 100 نفر فراتر خواهد رفت.

وی همچنین طوفان و گردباد اخیر را ویران کننده‌ترین طوفانی توصیف کرد که این ایالت در طول تاریخ شاهد آن بوده است.

فرماندار ایالت کنتاکی اوایل روز جمعه نیز به دلیل خسارت بزرگ ناشی از گردباد در چند شهرستان غربی وضعیت اضطراری اعلام کرد. بشیر گفت که گارد ملی به منطقه احضار شده است.

توفانی که از ایالت تنسی به ایالت کنتاکی عبور کرده خسارات زیادی وارد کرد. یکی از نیروهای پلیس ایالت کنتاکی در «میفیلد» گفت که چندین ساختمان در این منطقه در جنوب غربی ایالت فروریخته است.

توفان و گردباد همچنین اواخر روز جمعه ایالت‌های آرکازناس و ایلینوی را در آمریکا در نوردید و به یک خانه سالمندان در شهر «مونِت» و همچنین یک انبار شرکت تجاری آمازون آسیب جدی وارد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اثر این توفان ده‌ها نفر زیر آوار گرفتار شدند و در خانه سالمندان مونت حداقل دو نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای امدادی موفق شدند مجروحان را از زیر آوار ساختمان آسیب دیده خارج کنند اما اطلاعاتی درباره شرایط جسمانی آن‌ها مخابره نشده است.

رسانه‌های محلی می‌گویند، نیروهای امدادی شهر مونت و همچنین نیروهای کمکی از شهر مجاور به محل اعزام شده و مشغول کمک رسانی و آواربرداری هستند. همچنین نیروهای امدادی دیگری نیز به انبار شرکت آمازون در 25 مایلی شهر سنت لوئیس اعزام شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها