کد خبر: 526366
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۱۱:۳۲
| |

توفان مرگبار در آمریکا؛ حدود 100 کشته در ایالت کنتاکی

توفانی که از روز گذشته (جمعه) ایالت های مرکزی آمریکا را در نوردیده،به گفته فرماندار ایالت کنتاکی، موجب جان باختن دست کم 70 تا 100 نفر از مردم فقط در این ایالت شده است. هنوز اخبار دقیقی از میزان تلفات از سایر ایالت ها اعلام نشده است.

توفان مرگبار در آمریکا؛ حدود 100 کشته در ایالت کنتاکی
کد خبر: 526366
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۱۱:۳۲

اعتمادآنلاین| خبرگزاری آسوشتیدپرس با انتشار این خبر نوشت: «اندی بیشائر» (Andy Beshear) فرماندار ایالت کنتاکی آمریکا دراین باره گفت به نظر می رسد شمار کشته شدگان توفان در مناطق غربی این ایالت بین 70 تا 100 نفر برسد.

به گزارش ایرنا، این مقام محلی با اعلام این خبر افزود: نگران آن هستیم که شمار کشته شدگان بیش از 50 نفری باشد که قبلا اعلام شده و بنابر برخی از خبرها که بدست ما می رسد، این رقم می تواند بین 70 تا 100 نفر باشد.

وقوع توفان همراه با گردباد در مرکز آمریکا زندگی 55 میلیون نفر را تحت تاثیر ه و با خطر مواجه ساخته است.

شبکه خبری سی ان ان صبح امروز با انتشار این خبر افزود: استقرار یک سامانه توفانی هم اکنون پنج ایالت آمریکا را در برگرفته و برق 157هزار مشترک قطع شده است.

بر اساس این گزارش ایالت های آرکانزاس، میسوری، تنسی، کنتاکی و ایلینویز در مرکز آمریکا شاهد وقوع چندین گردباد بوده اند؛ در ایالت ایلینویز شدت توفان به اندازه ای بود که یک ساختمان توزیع کالا مربوط به شرکت آمازون را تخریب کرد.

در گزارش سی ان ان آمده است : در دو ایالت کنتاکی و آرکانزاس نیز حالت فوق العاده اعلام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها