بر اساس یک نظرسنجی جدید:

ترامپ در نظرسنجی جدید از بایدن و هریس سبقت گرفت

بر اساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات 2024 آرای بیشتری از رئیس جمهور فعلی این کشور و معاون او به خود اختصاص خواهد داد.

ترامپ در نظرسنجی جدید از بایدن و هریس سبقت گرفت
کد خبر: 523528
|
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۴:۴۲:۱۲

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک نظرسنجی جدید از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «کامالا هریس» معاون او سبقت گرفت.

به نوشته نشریه «نیوز ویک»، در نظرسنجی جدید انجام شده توسط مرکز تحقیقاتی «ردفیلد اند ویلتون» در رقابت میان ترامپ و بایدن در سال 2024، 44 درصد از شرکت‌کنندگان به ترامپ و 39 درصد به بایدن رأی می‌دهند.

از سوی دیگر، نتایج این نظرسنجی نشان داد، در رقابت میان ترامپ و هریس در سال 2024، 45 درصد از شرکت‌کنندگان به ترامپ و 36 درصد به هریس رأی خواهند داد.

این در حالی است که در نظرسنجی دو هفته پیش این مرکز تحقیقاتی که چهارم نوامبر منتشر شد، بایدن 42 درصد و ترامپ 40 درصد از آرای انتخابات سال 2024 را به خود اختصاص داده بودند.

به نوشته نیوز ویک، ترامپ روز شنبه در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، در پاسخ به سوالی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 گفت: «خوب، بگذارید اینطور بگویم. من کشورمان را دوست دارم و فکر می‌کنم که بخش زیادی از مردم قرار است بسیار خوشحال شوند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها