رسانه جمهوری آذربایجان:

بیش از 20 نظامی ارمنستانی کشته و 100 نفر زخمی شدند

یک خبرگزاری جمهوری آذربایجان به نقل از «منبع آگاه» ادعا کرد، طی درگیری‌های روز سه شنبه هفته گذشته این کشور با ارمنستان بیش از 20 نیروی نظامی این کشور کشته شدند.

بیش از 20 نظامی ارمنستانی کشته و 100 نفر زخمی شدند
کد خبر: 523318
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ۱۲:۴۰:۰۷

اعتمادآنلاین| در شرایطی که وزارت دفاع ارمنستان تلفات این کشور طی درگیری‌های اخیر را 6 نفر اعلام کرده است، یک رسانه جمهوری آذربایجان تلفات ایروان را بیش از 20 کشته اعلام کرد.

به گزارش فارس، خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان روز شنبه (امروز) گزارشی به نقل از یک «منبع آگاه» منتشر و ادعایی درباره تعداد تلفات ارمنستان درباره درگیری‌های سه شنبه هفته گذشته مطرح کرده است.

در ابتدای گزارش آمده است: «حمله یگان‌های نیروهای مسلح ارمنستان که در16 نوامبر (25 آبان) برای دستیابی به برتری راهبردی (در مرز) اقدام به تحریکات گسترده علیه (جمهوری) آذربایجان کردند، از نظر عملیاتی - تاکتیکی با شکست مواجه شد».

بنا بر گزارش خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان، در جریان درگیری‌های روز سه شنبه، «بیش از 20 سرباز ارمنستانی کشته و نزدیک 100 نفر از آنها زخمی شدند».

این رسانه افزود: «19 نوامبر (28 آبان) طرف آذربایجانی اجساد سه نیروی مسلح ارمنستانی که در این تحریکات کشته شدند، به طرف مقابل تحویل داده شد».

آمار ادعایی این خبرگزاری جمهوری آذربایجان در شرایطی منتشر شده که روز گذشته وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که 6 نفر از نیروهای این کشور در درگیری‌های روز سه شنبه کشته شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها