کد خبر: 523226
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

83 درصد از فعالان فضای مجازی نمی‌دانند همه جهان قادر به دیدن مطالب‌شان هستند

بر اساس تحقیق انجام‌گرفته در ایالات متحده، 83 درصد از کاربران یکی از شبکه‌های محازی تصور می‌کردند مطالب منتشرشده از سوی آنها خصوصی بوده و در سطح جهان دیده نمی‌شود.

83 درصد از فعالان فضای مجازی نمی‌دانند همه جهان قادر به دیدن مطالب‌شان هستند
کد خبر: 523226
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بر اساس تحقیق انجام‌گرفته در ایالات متحده، 83 درصد از کاربران یکی از شبکه‌های مجازی تصور می‌کردند مطالب منتشرشده از سوی آنها خصوصی بوده و در سطح جهان دیده نمی‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی با استناد به تحقیق انجام‌گرفته در آمریکا اعلام کردند، 83 درصد از کاربران توییتر تصور می‌کنند هر آنچه در بخش Public صفحه خود منتشر می‌کنند تنها متعلق به خود آنها بوده و باور نمی‌کنند که هر کسی در هر جای دنیا قادر به دیدن و دسترسی به آن اطلاعات باشد.

بر اساس این تحقیق که از سوی مرکز تحقیقاتی Pew انجام گرفته، 89 درصد از شرکت‌کنندگان در این تحقیق دارای حساب کاربری در توییتر بودند که 46 درصد از این افراد گفتند توییتر به آنها در درک بهتر اوضاع سیاسی کشور در سال 2020 کمک کرده است، 25 درصد تاکید کردند که توییت‌های موجود در این شبکه فشار عصبی آنها را بیشتر کرده و 53 درصد هم بزرگ‌ترین مشکل خود را در توییتر انتشار اطلاعات اشتباه و شایعه عنوان کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها