علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

دنبال درگیری با عربستان نیستیم / ریاض جای تضعیف مقاومت از باتلاق یمن خارج شود

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این حزب خواهان نزاع با عربستان نیست اما ریاض دنبال بحران با لبنان و جنگ بیهوده‌ علیه لبنانی‌ها است.

دنبال درگیری با عربستان نیستیم / ریاض جای تضعیف مقاومت از باتلاق یمن خارج شود
کد خبر: 522536
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۹:۵۷:۳۲

اعتمادآنلاین| علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید گفت: ما نمی‌خواهیم وارد نزاع با عربستان یا کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شویم و می‌خواهیم روابط لبنان با برادران عرب باثبات و مستحکم باشد اما به ضرر حاکمیت و کرامت ما نباشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وی افزود: روز گذشته نمایندگان آمریکا، عربستان را به کشتن یمنی‌ها متهم کردند و گفتند که محاصره یمن باید فورا متوقف شود. آیا عربستان جرأت کرد سفیرش را از واشنگتن فرابخواند و سفیر آمریکا را از ریاض اخراج کند و خواهان استعفای این نمایندگان شود؟ مطمئنا جرأت این را ندارد اما تنها این کار را علیه لبنان می‌کند و بحران را با لبنان ایجاد کرده و جنگ بیهوده‌ای را علیه آن‌ها به راه می‌اندازد و در جشن تنش، برخی از لبنانی‌هایی که به عربستان وابسته‌اند و جیره‌خوار برخی کشورها و طرف‌های خارجی هستند، شرکت می‌کنند.

دعموش گفت: هدف اصلی از تنشی که عربستان به راه انداخته محاصره مقاومت و حزب‌الله و تغییر معادله سیاسی داخلی و ایجاد واقعیت سیاست جدیدی است که منجر به تضعیف مقاومت و تسلیم شدن کامل لبنان در برابر عربستان شود. جنگ علیه مقاومت در لبنان شکست خورده است. کسانی که هدفشان تضعیف مقاومت است باید از این کار ناامید شوند چراکه مقاومت در لبنان محکم و پایدار است و هیچ کسی نمی‌تواند نقشش در حمایت از لبنان را از بین ببرد. پس خودتان را خسته نکنید و تلاشتان را برای چگونگی خروج از باتلاقتان در یمن به کار ببرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها