کد خبر: 518033
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۲:۲۲:۰۰
| |

سفیر اسرائیل در مسکو مدعی شد:

نشت سه جانبه تل‌آویو، واشنگتن و مسکو درباره ایران و سوریه

همزمان با نزدیک شدن زمان سفر نخست‌وزیر اسرائیل به روسیه، سفیر این رژیم در مسکو مدعی شده که تل‌آویو، واشنگتن و مسکو درباره برگزاری نشستی سه‌جانبه درباره ایران و سوریه به توافق رسیده‌اند.

نشت سه جانبه تل‌آویو، واشنگتن و مسکو درباره ایران و سوریه
کد خبر: 518033
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۲:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «الکساندر بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه ادعا کرد که تل‌آویو با مسکو و واشنگتن درباره برگزاری یک دیدار سه‌جانبه پیرامون سوریه و ایران در سطح رؤسای شورای امنیت ملی به توافق رسیده است.

به گزارش فارس الکساندر بن زوی، امروز (شنبه)، در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این خصوص مدعی شد: «تا این لحظه این تنها یک ایده است و زمان و مکان دیدار هنوز مشخص نشده. ما آماده هستیم از هیأت‌ها میزبانی کنیم؛ اما این تصمیم هنوز اتخاذ نشده است».

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد:‌ «امیدوارم نخست‌وزیر ما اکنون بیاید و در پایان، قادر به تصمیم‌گیری [در این خصوص] شود. در مرحله کنونی، تنها یک توافق و یک تفاهم درباره اینکه این [نشست]‌ برگزار خواهد شد، حاصل شده؛ اما اینکه دقیقا چه زمانی، هنوز در این خصوص توافق نشده است».

بن زوی مدعی شد که این دیدار «مسائل سوریه، ایران و دیگر مسائل منطقه خاورمیانه را در بر خواهد گرفت».

«یایئر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز پیشتر به خبرگزاری اسپوتنیک گفته بود که «اسرائیل، روسیه و آمریکا در حال بررسی احتمال از سرگرفته شدن رایزنی‌های سه‌جانبه در سطح رؤسای امنیت ملی هستند و شاید نشست آتی در اکتبر برگزار شود».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها