تارنمای هیل گزارش داد:

جمهوری خواهان علاقه ای به رقابت دوباره ترامپ در انتخابات ندارند

تارنمای هیل گزارش داد به جز برخی استثناها، اکثر جمهوریخواهان سنای آمریکا امیدوارند دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا قصد خود برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری را ابراز نکند.

جمهوری خواهان علاقه ای به رقابت دوباره ترامپ در انتخابات ندارند
کد خبر: 517269
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۳:۲۷:۲۳

اعتمادآنلاین| این رسانه آمریکایی نوشت: سناتورهای جمهوری خواه قطعا تمایلی به اعلام تمایل ترامپ برای رقابت در انتخابات تا قبل از انتخابات میان دوره ای 2022 ندارند و نگران آن هستند که این تصمیم امید آنها را برای پیروزی دوباره در سنا بر باد دهد.

به گزارش ایرنا، با توجه به سابقه ترامپ نزد رای دهندگان مستقل و رای دهندگانی که ممکن است در انتخابات نظر خود را تغییر دهند، این گروه از جمهوریخواهان به طور معمول تمایلی به مشاهده ترامپ در فهرست نامزدهای انتخابات سال 2024 ندارند.

هیل نوشت: یک موضوع کاملا روشن است: بیشتر سناتورهای جمهوریخواه فکر می کنند که اعلام آمادگی ترامپ برای رقابت در انتخابات تا قبل از انتخابات میان دوره ای به آنها آسیب وارد خواهد کرد. جمهورخواهان به ویژه با توجه به کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری کنونی آمریکا احساس می کنند که شانس آنها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با تاکید بر برنامه ها و سابقه عملکرد بایدن افزایش یافته است.

یکی از سناتورهای جمهوری خواه که رقابت در انتخابات میان دوره ای بر سر کرسی او نیز هست گفت ظهور دوباره ترامپ به عنوان نامزد انتخابات هدیه ای به دموکرات هایی خواهد بود.

وی گفت جمهوریخواهان سنا گاه و بی گاه در بین خود درباره ترامپ بحث و گفت و گو می کنند و هیچ یک از آنها دیدگاه خاصی نسبت به قصد واقعی او برای شرکت یا عدم شرکت درانتخابات ندارند.

برخی از سناتورهای جمهوری خواه پیش بینی می کنند که ترامپ در رقابت های انتخاباتی شرکت خواهد کرد زیرا نیاز به جلب توجهات دارد. برخی دیگر از سناتورها در مقابل معتقدند که ترامپ نمی خواهد در مقابل ترامپ شکست بخورد و به اندازه کافی آمادگی کمپین های انتخاباتی جدیدی را ندارد.

بسیاری از جمهوریخواهان قویا ترامپ را مسئول از دست دادن اکثریت خود می دانند.

ترامپ در بین جمهوریخواهان سنا طرفدارانی نیز همچون بیل هاگرتی و تامی توبرویل دارد اما به نظر می رسد که آنها در بین سناتورهای جمهوریخواه در اقلیت هستند.

یک سناتور ارشد جمهوریخواه گفت بسیاری از سناتورهای جمهوری خواه ترامپ را مسئول احتمالی سرنوشت انتخابات در سالهای 2022 و 2024 می دانند. وی گفت همه ترجیح می دهند ترامپ تا بعد از انتخابات میان دوره ای صبر کند. ما به خاطر او در رقابت های جورجیا شکست خوردیم.

وی درباره بازگشت ترامپ به عرصه سیاسی هشدار داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها