کد خبر: 516584
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بایدن همچنان اسیر برنامه‌های ترامپ است/ خوشحالی سعودی‌ها از دنباله‌روی رئیس‌جمهور آمریکا از ترامپ

یک روزنامه سعودی نتوانست خوشحالی خود را از دنباله‌روی جو بایدن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا از سیاست‌های سلفش دونالد ترامپ پنهان کند.

بایدن همچنان اسیر برنامه‌های ترامپ است/ خوشحالی سعودی‌ها از دنباله‌روی رئیس‌جمهور آمریکا از ترامپ
کد خبر: 516584
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه سعودی نتوانست خوشحالی خود را از دنباله‌روی جو بایدن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا از سیاست‌های سلفش دونالد ترامپ پنهان کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه سعودی مکه در یادداشتی در این باره نوشت: به رغم آنکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا فقط یک دوره فرصت ریاست‌جمهوری پیدا کرد، موفق شد آثار قابل توجه و مستحکمی در سیاست‌های آمریکا به جای بگذارد.

به اعتقاد نویسنده این یادداشت، با وجود گذشت 9 ماه از ریاست‌جمهوری جو بایدن، ثابت شده است که او همچنان اسیر برنامه‌های ترامپ در چارچوب سیاست‌های آمریکاست.

نویسنده بر این باور است که شعار اول آمریکا در سخنان و اظهارات بایدن کمرنگ نشده و حتی به صورت تلویحی و غیرمستقیم نیز همواره تلاش می‌شود تا بر این امر تاکید شود.

بایدن با رویکرد چند ماه گذشته خود نشان داد تمامی پیش‌بینی‌ها اشتباه بوده، به نحوی که برخی از تحلیلگران را بر آن داشت تا اعلام کنند، دوره ریاست‌جمهوری بایدن به جای آنکه دوره سوم ریاست‌جمهوری اوباما باشد، گویی که دوره دوم ریاست‌جمهوری ترامپ است.

به نوشته این روزنامه سعودی، سخنرانی جو بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و حملات او به چین به شکلی بود که گویی رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حال توصیف اپیدمی اخیر به «ویروس چینی» است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها