وزیر خارجه ارمنستان با امیرعبداللهیان دیدار کرد

وزیر خارجه ارمنستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.

وزیر خارجه ارمنستان با امیرعبداللهیان دیدار کرد
کد خبر: 516425
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۴:۰۱:۲۸

اعتمادآنلاین| «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان که به منظور دیدار و گفت‌وگو با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود پیش از ظهر امروز (دوشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال علیرضا حقیقیان دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه قرار گرفت، دقایقی قبل با همتای ایرانی خود در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.

قرار است وزرای خارجه بعد از این دیدار در نشست خبری مشترک حضور یابند.

به گزارش فارس، وزارت خارجه ارمنستان امروز در صفحه توئیتری خود اعلام کرد که «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان امروز (دوشنبه) برای یک دیدار کاری به ایران سفر می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان در خصوص سفر امروز میرزویان به تهران نوشت: «چهارم اکتبر (دوشنبه 12 مهر ماه)، آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان یک سفر کاری به جمهوری اسلامی ایران دارد. در این دیدار، نشستی با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران برنامه‌ریزی شده است که پس از آن وزرای خارجه یک بیانیه مشترک ارائه می‌کنند».

گفتنی است وزرای خارجه دو‌کشور در نیویورک و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل هم دیدار کرده بودند.

وزیر خارجه ارمنستان در دیدار با همتای ایرانی در نیویورک خواستار همکاری با جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و انرژی شد و بر ضرورت برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها