کد خبر: 515636
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۷:۵۴
| |

مجله هفتگی «Aviation Week & Space Technology»:

خاورمیانه در 10 سال آینده بزرگترین خریدار هواپیماهای نظامی خواهد بود

مجله هفتگی «Aviation Week & Space Technology» پیشرو در زمینه هوانوردی و هوافضا در گزارشی، خاورمیانه را تا 10 سال آینده بزرگترین خریدار هواپیمای نظامی برشمرد.

خاورمیانه در 10 سال آینده بزرگترین خریدار هواپیماهای نظامی خواهد بود
کد خبر: 515636
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۷:۵۴

اعتمادآنلاین| به گزارش امروز (سه شنبه) خبرگزاری «روسیا الیوم» این مجله در یک سمینار آنلاین با ارائه گزارشی گفت که منطقه خاورمیانه، مانند گذشته یکی از بازارهای اصلی تولیدکنندگان تجهیزات هوانوردی نظامی است و تا 10 سال آینده نیز به همین شکل باقی خواهد ماند و تا پایان دهه بیستم این قرن ، اندازه این بازار حداقل 25 یا 30 درصد افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش ، این منطقه همچنین یکی از بازارهای کلیدی جنگنده های نسل پنجم خواهد بود ، زیرا کشورها برنامه های عظیم تجهیز مجدد نیروهای هوایی را اجرا می کنند و انتظار می رود که خریداران جنگنده های نسل پنجم را که در حال حاضر توسط تولیدکنندگان بزرگ جهانی درحال توسعه هستند، هدایت کند.

هواپیماهای بدون سرنشین نیز نقش مهمی در بازار هوانوردی نظامی ایفا خواهند کرد و انتظار می رود که فناوری های پهپادهای جنگی و پهپادهای هوشمند «لویال وینگمن» و پروژه های ادغام هواپیماها و پهپادها در دهه آینده بازار خاورمیانه را دربرگیرد.

این گزارش می افزاید که تقاضای زیادی برای سلاح هایی با دقت بالا که روی هواپیماها نصب می شود وجود دارد و کشورهای منطقه به بمب های هدایت شونده و موشک های هوا به زمین نیاز خواهند داشت. همانطور که این کشورها به دفاع در برابر پهپادها نیز احتیاج دارند و این تقاضا تا 5 الی 7 سال آینده ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها