ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا:

فقط بیماری می‌تواند مانع ورودم به کاخ سفید شود

رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا به تازگی گفته است که تنها چیزی که مانع حضور وی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 می‌شود، دریافت یک تماس تلفنی بد از سوی یک پزشک است.

فقط بیماری می‌تواند مانع ورودم به کاخ سفید شود
کد خبر: 515503
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ۱۴:۱۶:۵۰

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که به دلیل عملکرد نه چندان خوب دوران چهارساله ریاست‌جمهوری‌اش موفق به پیروزی در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا نشد، بار دیگر بر عزم خود برای شرکت در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش وبگاه «هیل»، ترامپ در یک برنامه تلویزیونی تأکید کرد که فقط «دریافت یک تماس تلفنی بد از سوی پزشک» مانع از تلاش وی برای شرکت در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌شود.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که تاکنون مستقیماً برنامه خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ایالات متحده فاش نکرده است در برنامه « The Water Cooler» در «صدای واقعی آمریکا» (Real America's Voice ) در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چه عاملی می‌تواند مانع از حضور وی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا شود، گفت: «خب، حدس می‌زنم یک تماس تلفنی بد از سمت یک پزشک یا چیزی شبیه به این، این طور نیست؟»

وی سپس در ادامه افزود: «چیزهایی پیش می‌آید. از سوی خدا، این چیزها اتفاق می‌افتد اما من حس بسیار خوبی دارم».

ترامپ که هم‌اکنون 75 سال سن دارد، پیش از این نیز پیرترین رئیس‌جمهوری بود که در سال 2017 وارد کاخ سفید می‌شد و هم‌اکنون «جو بایدن» با 78 سال سن، پیرترین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود که اوایل سال جاری میلادی (ژانویه 2021) وارد کاخ سفید شد.

ترامپ در جریان مصاحبه جدید خود همچنین متعهد شد تا «هر آن چه را که لازم است» انجام دهد تا اسناد کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا در ارتباط با تحقیقات در خصوص شورش 6 ژانویه طرفدارانش در کنگره مورد حفاظت قرار گیرد.

رئیس‌جمهور ایالات متحده که در دوران ریاست‌جمهوری خود توصیه بسیاری از کارشناسان بهداشتی درباره کرونا از جمله «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا را نادیده می‌کرد و حتی به دنبال اخراج وی بود، بار دیگر در جریان مصاحبه خود از فائوچی که هم‌اکنون یکی از مشاوران جو بایدن در بخش مقابله با کرونا است، انتقاد کرد و گفت: «او حدود 40 سال یا همین حدودها آن‌جا (کاخ سفید) بود، درسته؟ او بخشی از مبلمان بود. اما اگر درباره این قضیه فکر کنید، من در حقیقت کاملاً عکس هر آن چه که او می‌گفت عمل می‌کردم. او به جای آن که پزشک خوبی باشد، مروج خوبی است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها