ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به فاضلاب است

قاتلان، مواد فروشان و مجرمان از همه شکل و قد و اندازه‌ای، بخش بزرگی از این مهاجرت توده‌وار هستند. ده‌ها هزار نفر از هائیتی می‌آیند و بسیاری هم حالا از کشورهای آفریقایی می‌رسند؛ این‌ها حتی بیش‌تر از [مهاجران] آمریکای جنوبی‌ هستند.

ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به فاضلاب است
کد خبر: 514877
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا می‌گوید با توجه به افزایش شدید ورود مهاجران، این کشور احتمالا با بزرگ‌ترین بحران تاریخ خود روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش یورونیوز، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده که حق حضور در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر را ندارد، روز یکشنبه 19 سپتامبر در بیانیه‌ای که توسط گروه آمریکا را نجات دهیم منتشر شد نوشت: «آن‌ها بدون کنترل و نظارت هستند. آن‌ها می‌توانند هرجایی که بخواهند بروند و هر کاری که می‌خواهند، بکنند... کشور ما به سرعت به بزرگ‌ترین چاه مستراح بشریت تبدیل می‌شود.»

این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ با استفاده از چنین الفاظی با مهاجران و پناهجویان برخورد می‌کند. او در سال 2018 شماری از کشورهای مبدا مهاجرت گسترده چون السالوادور، هائیتی و برخی کشورهای آفریقایی گفته بود: «چرا ما این مردم را از کشورهایی که سوراخ مستراح هستند به اینجا راه می‌دهیم؟»

رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده در پیام خود نوشته است: «قاتلان، مواد فروشان و مجرمان از همه شکل و قد و اندازه‌ای، بخش بزرگی از این مهاجرت توده‌وار هستند. ده‌ها هزار نفر از هائیتی می‌آیند و بسیاری هم حالا از کشورهای آفریقایی می‌رسند؛ این‌ها حتی بیش‌تر از [مهاجران] آمریکای جنوبی‌ هستند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها