حضور رئیس جمهور روسیه در نشست شانگهای به صورت مجازی

رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای تاجیک خود اعلام کرد که به دلیل ابتلای یکی از اطرافیانش به ویروس کرونا مجبور به قرنطینه خانگی شده است.

حضور رئیس جمهور روسیه در نشست شانگهای به صورت مجازی
کد خبر: 514241
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۰۸:۵۷:۲۴

اعتمادآنلاین| «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در تماس با «امامعلی رحمان» همتای تاجیک خود اعلام کرد که به دلیل ابتلای یکی از اطرافیانش به ویروس کرونا مجبور به قرنطینه خانگی شده و به این دلیل در نشست‌های شورای سران سازمان پیمان امنیت جمعی و سازمان همکاری های شانگهای به صورت مجازی حضور خواهد یافت.

به گزارش فارس، این در حالی است که در یک روز پیش «دیمیتری پسکوف» سخنگوی رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود که ابتلای یکی از اطرافیان ولادیمیر پوتین هیچ نوع تغییری در برنامه‌های وی ایجاد نکرده است.

قابل ذکر است که در اطلاعیه بخش مطبوعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان در خصوص تماس تلفنی پوتین با همتای تاجیکی خود هیچ اشاره‌ای به عدم حضور فیزیکی رئیس جمهور روسیه در نشست‌های سران دو سازمان یادشده نشده است.

گفته شده است که روسای جمهور دو کشور ضمن بحث و بررسی مسائل همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف، همچنین در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین المللی و وضعیت فعلی افغانستان به طور مفصل گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

با این حال حضور روسای جمهور روسیه، چین، مغولستان و نخست وزیر هند در نشست سازمان همکاری‌های شانگهای در «دوشنبه» به صورت مجازی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها