در اولین سفر خارجی:

رئیسی در تاجیکستان، با پوتین دیدار می‌کند

شهر دوشنبه این روزها خود را برای دو نشست مهم منطقه ای شامل سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) و سازمان همکاری شانگهای (SCO) در آخر این هفته آماده کرده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی قرار است در دوشنبه و در حاشیه این اجلاس دیدار کنند.

رئیسی در تاجیکستان، با پوتین دیدار می‌کند
کد خبر: 514147
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۲:۳۸:۳۷

اعتمادآنلاین| بر اساس گزارش رسانه ها، قرار است ابراهیم رئیسی در اولین سفر خارجی خود به تاجیکستان، با ولادیمیر پوتین نیز دیدار کند.

به گزارش «انتخاب»، سعید خطیب‌زاده صبح روز دوشنبه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در خصوص سفر رئیسی به تاجیکستان گفته بود: این اولین سفر خارجی آقای رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور است. ایشان علاوه بر اینکه در اجلاس شانگ‌های شرکت می‌کنند گفتگو‌های دوجانبه‌ای با تعدادی از مقامات شرکت‌کننده در این نشست خواهند داشت و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه توسط دوستان ما و نهاد ریاست‌جمهوری در سفارت ایران در تاجیکستان در حال انجام است.

همچنین وزارت امور خارجه تاجیکستان در بیانیه‌ای جزئیاتی از سفر قریب‌الوقوع سید ابراهیم رئیسی به این کشور به‌دعوت رئیس جمهور تاجیکستان را ارائه کرده و نوشته است: به‌دعوت رسمی امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در تاریخ 16 سپتامبر 2021 سفری رسمی به جمهوری تاجیکستان خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها